~~ עוגיות ריבות גלידות ומתוקים אחרים ~~




תמיד טוב שיש משהוא טעים ומתוק בבית...אם להגיד את האמת, בשנים האחרונות כולם כאן בבית נאלצים לסבול את חדוות האפיה שלי ולעיתים תכופות אני שומעת "אי אפשר עם כל הפיתויים!? די, כמה אפשר?"
אבל מצד שני כשאין אותם הם מסתובבים בין המקרר למזווה וחוזר חלילה במבט מתפלא "מה? אין כלום לכרסם?!"

נו..מה תגידו על זה?
(-:

אני אוהבת להכין, חלק אני משאירה בקופסה על השיש וחלק אני מקפיאה..."שיהיה"
בזמן כתיבה שורות אלה יש במקפיא
- שוקולדים ממולאים גלידת שוקולד בוטנים
- עוגיות פריכות בצורת תפוחי עץ
- בקלוות נהדרות שאני מוציאה רק בשבת ובגלל זה לא יצא לי לצלם עדיין
- בסבוסה כנ"ל כבר חתוכה למעויינים
- דובשניות
- טראפלס
- לייקח
- כוסיות שוקולד בצורת מנג'ט
ובטח עוד כמה דברים שלא עולים בראש כרגע ושבטח אני אגלה רק שבועיים לפני בפסח
(-:

יש לכם מתכון מתוק מנצח? רוצים לשתף?

שלחי לי אותו!














הנחטפות עוגיות פריכות בניחוח לימון אגוזי קשיו מסוכרים



שלרם שאקר (לפת מתוקה)נשיקות קוקוסמקרוד



עוגיות  פריכות פרג לימוןקוקוסיות עוגיות שקדים במילוי ריבה



בולועגיות רחת לוקוםכדורי דבש של פסח



עוגיות שיבולת שועל וחמוציותדובשניותעוגיות בשחור לבן
עוגיות פרח לאמא שבתעוגיות שוקולד עם שברי שוקולדעוגיות לימון מרעננות
עוגיות פרח הריבהטראפלס שוקולד מריר ולבןטראפלס שוקולד מריר ואגוזים
טראפלס שוקולד קפה והלסיגארים ממולאים דלעת נימוחהמגדל פחזניות
ריבת רימונים ושקדיםתאוות המרציפןמרקחת תפוחים

חרוסת עיראקית
ממתק בוטנים ושוקולדריבת תפוז סיני
חבושים מתוקיםריבת סלקריבת ענבים
נשיקות עם שוקולדכדורי שוקולדסורבט סלק ג'ינג'ר
סורבט פסיפלורהעוגיות שיבולת שועל וחמוציותסורבט תות
בראוניז שקדים ואגוזיםעוגיות דבש ותבלינים ~~ סורבט אבטיח
מטבעות תמרים פיסטוקים ושקדיםריבת אתרוגים~~ אוזני המן הכי טובים שיש ~~

מרילין איילון

~~ מעדן טפיוקה וחלב קוקוס עם סלט פירות טרופי - תאילנד זה כאן! ~~~~ לכבוד ראש השנה: דבורים ממרציפן ~~ עוגיות זיגזג קוקוס טחינה
עוגיות תפוז קוקוס עם כיפה על הראשאלפחורס באהבהפרפה תותים - קל וחגיגי
משולשי פילו ממולאים בדובדנים, עם רוטב קוקוסדום גלידת פיסטוק נוגט - כמה שזה טעיםכדורי באונטי
שושני דלעת נימוחהמשקה יין רימוניםכדורי בקלאווה מצופים בקדאיף
עוגיות פיסטוק שקדים לימון תפוז של פסחהחרוסת של סבתה מזל ז"ל (דוקא)קינוח דאבל מוקה: גלידה על פנהקוטה
ריבועי חמאת בוטנים עם נטיפי שוקולדסמיפרדו וניל לימון על סירופ דובדבניםעוגיות  שקדים לימוניות נמסו בפה
 

טובלרון תמרים ומקדמיה - טעים ובריא! הממתק של דנה

בלונדיז שוקולד לבן ופירות יבשים
 
 
תפוח עץ אפוי ממולא בקראמבל אגוזי לוז ~~ כדורי קוקוס אננס בסירופ תפוזים ~~
t
~~ עוגיות מוקה-שוקולד במילוי לוטוס. פשוט מעולות ~~ ~~ כיפות גלידת וניל נענע ופניני שוקולד בציפוי ג'לי שוקולד ~~ ~~ עוגיות דובי מחלק הפתעות (עוגיותלאך ) ~~

t
t
עוגיות קפה ואגוזים מצופות אגוזים. קלות להכנה ו נ-ה-ד-ר-ו-ת!


4 תגובות:

מיכל אמר/ה...

וואו!!אין מילים...
יישר כח,אולי תגרילי בין קוראי הבלוג אירוח אצלך לשבת???

אנונימי אמר/ה...

מרילין
מדפדפת רבה בבלוג שלך ונהנת מאד מאד, בפעם הבאה שאסע לבקר את הבת שלי סוג אחד לפחות מהעוגיות פה אכין לה.
את מוכשרת כל כל!
חג שמח.
אסתי

אנונימי אמר/ה...

מרילין היקרה--
אני כ"כ אוהבת את הבלוג שלך. נהנית לדפדף ומראה לבעלי את התמונות המגרות..:-)
כל המתכונים שלך שאני מכינה יוצאים נפלא וגורפים מחמאות...
תודה רבה!

רחלה אמר/ה...

למה הקישור למתכון למטה לא עובד? של העוגיות אגוזים