~~טראפלס שוקולד אגוזים ~~

Truffe au chocolat - noix

לפעמים אני חושבת על זה, איך זה שדברים כל כך מושחתים..הם כל כך קלים להכנה
אז אחרי שניסינו וטעמנו את כל סוגי עוגות הגבינה מתחשק לנו להתפנק על משהו שוקולדי..שוקולדי מאוד
~
יש כמה שיטות ליצור את הכדורים האלה: אפשר  לקרוץ מן העיסה בעזרת "כף פריזיין" שזו כף קטנה
בצורת חצי עיגול, עם חור קטן למניעת וואקום. דנה חברתי שחזרה זה עתה מסטאג' בארצות הברית מספרת
לי שזה הטרנד. אפשר גם ליצוק את התערובת לתבנית  מלבנית, ואחרי שהיא כבר קרה ומוצקה חותכים ריבועים קטנים בעזרת  סכין ומגלגלים באבקה. שיטה נוספת היא ליצוק מן התערובת לתוך
תבנית עם שקעים קטנטנים. את זה גילתה לי ענת.י
~
 ולי לא משנה באיזה צורה אני אכין אותם. העיקר  שהם פה, על ידי



אפשר לגוון ושחק עם הטעמים, למשל להוסיף מעט מלח לתערובת (מבליט את טעם השוקולד ) או להוסיף
מעט ברנדי (
כמו במתכון הזה שפרמתי לפני שנתיים) או להוסיף  אגוזים מסוג אחד כגון לוז שקדים או פיסטוק. כמו כן אפשר לגוון בציפוי: אפשר שוקולית במקום קקאו (ילדים יואבו את הגירסה הזו) או
אגוזים גרוסים

~
אפשר לאכול את הטראפלס כמות שהם ואפשר לשלב אותם בעוגות: מקפיאים אותם ומוסיפים
לבלילה לפני האפיה. אצלי נוסה גם בפאי גבינה וגם  בעוגת שוקולד: טעיייים


מצרכים
קופסת שמנת מתוקה - 250 מ"ל
שוקולד מריר: 450 גרם, עדיף 60%, חתוך לקוביות
חצי כוס אגוזים קצוצים גס
אבקת קקאו
הכנה
מחממים את השמנת לסף רתיחה, ומכבים
מצרפים את השוקולד לסיר ומערבבים עד שהוא נמס והתערובת אחידה
מוסיפים את האגוזים, מערבבים ומקררים את התערובת מספר שעות
קורצים עיגולים ומגלגלים בקקאו


Truffe au chocolat - noix



chauffer 250 ml de creme liquide et eteindre
rajouter 450 gr de chocolat 60% melanger
jsuque homogene
rajouter 1/2 verre de noix en morceau melanger et refroidir qq heures
avec cuillere parisienne prendre un peu et rouler dans kko




3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תודה על האזכור, מרילין...
ענת

הדר אמר/ה...

שאלת טראפלס:
זה יצליח גם שמנת של ריץ'?
אני צריכה להביא לאנשהוא קינוח פרווה...

מרילין איילון אמר/ה...

טכנית זה יצליח כן,
מבחינת טעם, זה כבר עיניין של טעם. אני מאמינה שכן. אני מציעה לא להתפשר על איכות השוקולד.