~~ ריכוז מתכוני הבשר שלי ~~



עושה רושם שאני תמיד במרדף אחרי מנת הבשר הטובה ביותר. נתח בשר חגיגי שנפרס לעיני המסובים, תבשיל אבל שיהיה רך רך, קציצות ליום יום או מאפה מתחכם, תמיד אני רוצה משהו חדש ועוד יותר טעים. כאן ריכזתי את כל מה שניסיתי ותיעדתי עד היום. תוך כדי מלאכת האיסוף עברתי מתכון מתכון, וניזכרתי בטעם של כל אחד מהם, ובאמת שהם טעימים, ואני לא מבינה למה אני לא מסתפקת בהם!! כדאי לכם לנסות, תראו שאני צודקת
(-:

ואם לכם יש מתכון של בשר ממש ממש טוב, אחד חגיגי שתמיד מצליח, או אחד ליום יום שהילדים אוהבים במיוחד, אתם מוזמנים לשלוח לי, אשמח לנסות!
maryline@inter.net.il


הרבה פעמים אני מחפשת מתכון לפי נתח בשר שיש בידי, אם אתם כמוני, אז אני מקווה שיקל עליכם מספר הנתח שרשמתי ליד כל שם של מנה.


בקיילה - תמצית האושר (מס' 8)גולש הונגרי (מס' 8)חזה בקר ממולא פטריות ובקר (מס' 3)
צלי בשר פיקאנטי עם הריסה (8)צלי כתף בזיפים ותמרים (5)כתף כבש ביין לבן, גזר ותימין
 
כתף כבש בתנורנתחי בשר מוקפצים ברוטב קארי (7)נתח בשר בתנור על תפו"א עסיסיים (5,6,8)
צלי בשר משגע בחלב קוקוס ובהרט (8)צלי קדירה בכרישה ופטריות (8)צלי בשר בסגנון גואה (8)
קדירת כבש אורז ורימוניםצלי בשר בזיתים וכורכום (8)צלי בשר כמוניה (5 או 8 או 6)
צלי כתף בתנור בסגנון רוסטביף (5)חמין שעועית אדומה (8)צלי כתף עם אפונה וגזר (6)
צלי בשר בכורכום ועשבי תיבול של אלקנה כדורי בשר איטלקייםכדורי בשר אסיאתים
 
כדורי בשר באפונה וארטישוקכדורי בשר בדודבניםכדורי בשר ברוטב אדום
לזניה בשר וגמבה קלויהמאפה בצק עלים ממולא בשר וכבדיםמאפה בשר וחציל קלוי
מאפה בשר ופטריותמאפים קטנים ממולאים בשר ורימוניםמדיאס: גבעולי סלק ממולאים בבשר
ממולאים אפוים בבשר ואורזמפרום ספגטי בולונייז
קדירת בצלים ממולאים בצלקציצות רכות רכות עם זיתים וגמבהקובה אורז מטוגן
קובות מכל הבא לידקוסקוס בולטקציצות בשר בניחוח מרוקאי
קציצות בשר ומונגולדקציצות בשר עם כרישה ותפו"אקציצות בשר מטוגנות עם קוביות תפו"א ונענע
קציצות טעימות ועסיסיותקציצת בשר ואגוזים לחמיןפירות יבשים ממולאים בשר
טאג'ין קציצות מתוקותצלי לשון בזיתים ולימוןתבשיל בשר בשום ונענע  (8)- מתכון עיראקי
צלי בשר בעגבניות יין ופטריות (8)צלי בשר בסגנון קורדובה - שקט מצלמים! (5)קבב בחציל קלוי  מוגש בקדאיף וקרם חציל
קדירת בשר ביין ערמונים ושוקולדנקניק ביתים מחזה בקרעלי גפן ושזיפים ממולאים
שרשרת אסדו ביין סילאן וג'ינג'ר טריקציצות בשר בטעם פלאפלדלעת ערמונים ממולאת בשר ופטריות
 
 
צ'ו מאי בשר ג'ינג'ר ובצל ירוקלזניה בשר בניחוח קוקוס מרווה~~ קובה סלק עשיר וריחני ~~
~~ קציצות בשר ובטטות ברוטב מתוק חריף ~~~~ לכבוד שבת: אוסובוקו בבירה וירקות שורש ~~
f
~~ מאפה בשר ברנדי ופירות יבשים ~~ ~~ קציצות בשר ובטטות ברוטב מתוק חריף ~~
א
א
א

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מרילין,
יש טעות בכותרת הפוסט- כתוב מתוכני במקום מתכוני. (ה-ו' במקום לא נכון).
חבל, מחפשים בגוגל של מתכוני בשר יפספסו...

אנונימי אמר/ה...

גוגל מספיק "חכם" להבין שמתוכני זה מתכוני ואפילו יציע למחפש אופציות שונות