~~ חלות לחמניות ולחמים ~~

 



ברוכים הבאים למאפיה שלי.
כאן תמצאו מתכוני חלות ולחמניות עם שלל קליעות, חלקן קשורות בחגים, חלקן לפרשיות וחלקן פשוט יפות. יש כאן גם פיתות, לחמים מקמח מלא, יומן שאור שידריך אתכם ליצור שאור בבית וממנו לאפות שלל לחמים טעימים.
צירפתי כאן גם מאפי שמרים אחרים כגון קובניות, קובנות ופוקצ'ות, וגם מספר קישורים שימושיים.

מקווה שתקבלו כאן מידע והשראה
יש לכם מתכון של חלה - לחמניה לחם ממש טעים ואת רוצים לשתף אותי? יש לכם קליעה מיוחדת שלא מופיעה כאן?  שילחו לי אותו במייל

מאמר "מושקע" שכתבתי "~~ חלה מוצלחת במיוחד, כיצד? הנחיות וטיפים ~~" - כדאי לקרוא

קישורים מעיניים:
סרטון: קליעה עם 5 רצועות בקלי קלות
סרטון האופה ההולנדי: מעולה מעולה!
מבחר קליעות של חלות עגולות מהאתר "משהו מתוק"

le site de la boulangerie artisanal



<
רעיון פשוט ומקורי לחלה עבור פרשת בראשית לחמניות פרח שמכינים ממש בקלות קרקרים פיקאנטים עם שמן זית זיתים, תימין ועוד

לחמניות רימון - להיט על שולחן ראש השנה  וסוכות. 2 קליעות שונות עוד חלות - לחמניות רימון בגירסה שטוחה לחמניות אריזת מתנה




חלה לפרשת נוח: יונה על עלה של זית חלה מאויירת בצורת ספר תורה לשמחת תורה  - הוראות כיצד לצייר על החלה יצירה של חבקים עם בצק חלות - שלל דוגמאות




אצבעות לחם שום  חלה בצורת מנורה של בית המקדש  מתאימה במיוחד לחנוכה. יש בקישור הזה מתכון + טיפים + עוד שלל קליעות שבתיות חלה בצורה חמניה - עם זרעי חמניות - כפתור ופרח לפרשת תרומה




חלת מגן דוד - מתאימה ליום העצמאות חלת דבש עגולה לראש השנה חלת דג - לראש חודש הדר




חלה בצורת שמש - "כחום היום" לפרשת וירא חלה עגולה לראש השנה קל מאוד להכנה, ומאוד יפה מפתח הלב: חלות מפתח לשבת הראשונה אחרי פסח וגם לב ליום הנישואין  




לחמניות מגולגלות בשלל טעמים לחמניות קובניות לחם הבית עם מיליון אפשרויות




לחמניות מקמח מלא עם תימין ולימון לחמניות מצופות פרג - במיוחד לפורים לחמניות עם קמח מלא, חמוציות ועוד







לחם כפרי עם קמח מלא שיבולת שועל וזרעיםלחם כפרי עם קמח תירס ואגוזים יומן השאור שלי: כיצד להכין לחמי שאור בבית שלב אחר שלב






לחם שאור עם עגבניות מיובשות ואורגנו טרי לחם שאור עם זרעי כוסברה לחם שאור עם זרעי קימל






לחם שאור עם צימוקים בהירים לחם שאור עם קמח מלא פקאנים וחמוציותפרידה מן השאור - וגם לחם פסטו






סדנה לפוקצ'ות - מתכון בסיסי ושלל רעיונות עוד רעיונות לפוקצ'ות: הטחון הקלוי והטבעימנאיש, פיתה לבנונית








לחמניות טממולאות בסגנון טוניסאי קובנהג'חנון







לחמניות זיתים עם זיתים (הזיתים בפנים הבצק וגם מקשטות) פוגאס מרווה, עגבניות מיובשות ותמריםלחם ג'אבטה מושלם






לחמניות צימוקים מפנקות חלת כתר, וגם ניחוחות זעתרלחמניות קונוס ובצק מזונות






חלת רימוניםלחמניות קמח מלא עם חמוציות ופקאןחלת זר שיבולים לשבועות
אמפנדס ממולא עגבניות וזיתיםחלת זר שושניםסלוף - כי חלות זה פסה
 
~~ לחם כפרי עם זיתים וזרעי כוסברה + מזל טוב ~~ ~~ אפיה עם ילדים, מאמר + מתכון לבייגלה מתקתק ~~ ~~ לחם כפרי עם זיתים וזרעי כוסברה + מזל טוב ~~

צילום: דן לב, סיגנון: דלית רוסו

9 תגובות:

Nadji אמר/ה...

Une rubrique des plus gourmandes.
BRAVO!!!!!

רחלי אמר/ה...

מרילין שלום, יש לי את הספר המהמם שלך ויש שם תמונה של חלת שיבולים מקסימה. רציתי לשאול אם תוכלי לתת הוראות לקליעת החלה הזו.
תודה!

אנונימי אמר/ה...

זהו קנית אותי סופית- אני רוצה להיות הבת המאומצת שלך!!!! איזה דברים מדהימים הלוואי עלי! כל הכבוד לך ותודה שאת חולקת איתנו

תהילה אמר/ה...

שלום מרילין,
קודם כל אני חייבת להגיד שאני מכורה לבלוג שלך, אני והמשפחה ממש נהנים מהמתכונים (ז"א אני מהמתכונים והם מלאכול..)אני מכינה את הבצק לחלות שבת שלך כל שבוע ורציתי לשאול: מאחר שאני עובדת בימי שישי ומנסה לחסוך זמן, האם אפשר להכין את הבצק בבוקר, להשאיר במקרר ל-6 שעות ואז לרדד וליצור חלות כרגיל? אשמח לתשובה ממרום נסיונך בתחום..שוב תודה ,גם על התשובה וגם על הבלוג הנפלא.

מרילין איילון אמר/ה...

אני חוששת ש- 6 שעות לא מספיקות. הייתי מכינה בערב חמישי ומוציאה בשישי.
בהלחצה ותודה !

עינבל אמר/ה...

זה הבלוג הכי יפה שראיתי מקטגוריה לקטגוריה אני מתפעלת פשוט נפלא!!!!
תודה :-)

מיטל אמר/ה...

אימאל'ה.

תאיר אמר/ה...

מרילין שלום, אני נפעמת מהבלוג שמלא בכל טוב!! היכן ניתן למצוא את המתכון לחלות של שבת?

Unknown אמר/ה...

לאיפה נעלם המתכון של לחמניות כתר במילוי טונה ואריסה