~~~~~~~~~~~~~~ מי צריך גינה ~~~~~~~~~

מי צריך גינה כשיש את איריס בן שושן
(-:
.
מדי שבוע בעלי חוזר הביתה עם ארגז מלא
כל טוב השדה:
כוסברה, פטרוזיליה, שמיר, נענע, עירית
כרוב, עלי סלק, בזיליקום, סלרי, חסה ועוד
הכל ארוז יפה בשקיות של "מיטב הירק" המשווקים
מני ירק הגדלים בחממות בשיטת גוש קטיף המקורית
שהם גידול מיוחד למניעת חרקים על פי נהלים מחמירים
~
אז זה שיש מניעה זה כבר טוב, אבל כל פעם אני נדהמת מכמות
הירק שיש בכל אריזה והכי הכי, מהטריות והיופי של כל עלה ועלה
במיוחד לאור העובדה שלא פעם נאלצתי לקנות למשל אריזת סלרי
עם 3 גבעולים מסכנים או אריזת כוסברה מדולדלת
~
את הירק מביאה איריס ממושב שחר - שם נמצאות חממות הגידול
ישר אל משרדי ק.א.ל ומחלקת אותם לברי מזל (בעלי) שממהר
להתקשר אלי "את לא מאמינה..קיבלנו כזה וכזה וכזה" ואני
שומעת..וכבר בונה לי תפריטים בראש
אולי מרק חומוס בעשבים ולימון פרסי? אולי ממרח פסטו
סלט תורקי עצבני? ממרח כוסברה ואגוזים? או
סלט כרוב עם חמוציות שמזמן לא טעמנו? סלט עירית או
טחינה ירוקה שתוגש עם פיתות טריות
כל האופציות פתוחות ואני מתמוגגת
~
השבוע הספקתי להכין עלי סלק ממולאים - הפעם בצורת משולשים
.
כמות אדירה של פסטו
.
.
קצת להשתוללתי עם זר עירית משגע

וגם קיש כוסברה ובצל מטוגן


6 תגובות:

Roniti אמר/ה...

מדהימה בכל פעם מחדש
כמה שאני אוהבת את הירק הטרי, פה קשה להשיג טריות וטעם כמו של ישראל


שיהיה שבוע טוב ושקט.

Roniti אמר/ה...

מדהימה בכל פעם מחדש
כמה שאני אוהבת את הירק הטרי, פה קשה להשיג טריות וטעם כמו של ישראל


שיהיה שבוע טוב ושקט.

אנונימי אמר/ה...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

vivi אמר/ה...

J'en bave, c'est absolument magnifique !

מרילין איילון אמר/ה...

תודה פונצ יקרה - אין על ירק טרי!!
Merci viviane!

אנונימי אמר/ה...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!