~~~~~~~~ צחוק צחוק, אבל הנה זה בא ~~~~~~~


צחוק צחוק, אבל הנה זה בא. כן כן, פסח
והניקיונות, ערב פסח והסדר
יש מספר דברים שאני ממהרת לעשות
כמורעלת תכנון, אני מייד ניגשת לבנות טבלה
שתהווה מצבת עבודה

(לחץ להגדלה)



בטבלה אני רושמת כותרות של משימות בלבד, הכותרות הן השלד הארגוני של ההתארגנות שלי לקראת ערב חג
כמובן שאני מתחילה למלא את הטבלה מהסוף  להתחלה, כי חשוב לי לדעת כיצד אני רוצה שיראה ערב חג
והיום שלפני, וכך אני מונעת מעצמי הצטברות של  לחץ דוקא בימים האלה.
שימו לב שבטבלה לא ציינתי את החדר הורים מכיוון שאני מקפידו לסיים אותו עוד לפני פורים
~
 השלב השני הוא לפרט את הכותרות: במסמך נוסף אני  רושמת את הכותרת  ומפרטת, למשל
רושמת "חדר ילדים" ועושה  ספירת מלאי של כל מה  שקשור: ארונות,  חלונות, וילוניות, צעצועים וכן הלאה ומחלקת את המשימות בהתאם לתוכנית אב

~
השלב השלישי, שהוא שלב שנמשך לאורך כל התקופה הוא עריכת תפריט ואיסוף מתכונים (להלן התפריט של שנה שעברה). כי מצד  אחד יש מתכונים שהם מן ההכרח, מסורת שאין לשנות כגון
כדורי קוקוס, חרוסת עיראקית או טורט גבינה ומצד שני יש חשק  עַז לנסות מתכונים חדשים
~
עוד שלב חשוב הוא עריכת רשימת הקניות שהיא מבוססת  על רשימה קבועה של מצרכים לכבוד פסח

5 תגובות:

יער אמר/ה...

הפסח הזה.. לא מצחיק בכלל!
גם אני כמוך עורכת טבלה שכזאת, ולמרות זאת ערב החג הוא היום הכי לחוץ בשנה..
אולי הפעם אצליח אחרת :)
בהצלחה בהכנות והמשך יום נעים,
יער.

אנונימי אמר/ה...

יופי של טבלה!!!בניקיונות גם אני התחלתי,לגבי הארוחה כמו שאמרת נכון..יש מאכלי מסורת..יהיו פה ושם שינויים אולי בקינוחים ובגדול הארוחה תהייה דיי מסורתית.. ב"ה

אין עלייך בלי עין רעה

אוהבת שונט

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה,הטבלה שלך מסודרת ונפלאה, עוזרת מאד להתארגן לקראת פסח. והכי אהבתי שהכנסת זמן גם לדברים אישיים שלך, מניקיור פדיקיור. בדרך כלל מרוב לחץ שוכחים שגם לנו מגיע לחגוג.
שוב תודה
עמליה

Ana אמר/ה...

hello, please a widget for the translation, it's possible? Thank you

Un "widget: pour la traductios c'est possible, je vous en prie, merci beaucoup. J'aime bien votre blog

Unknown אמר/ה...

בזכותך מרילין הכנו טבלה!
עכשיו הלחץ מאורגן ברובריקות...
לפחות לא נהיה מופתעים שבוע לפני החג

תודה