~~ סלט כרובית טריה ~~

salade de choux fleur vivante
סלט חי ,קליל, מרענן ומפתיע שראיתי בבלוג של עוזי
ומיד אימצתי. הוא מתאים מאוד לצד בשרים
על האש (על משקל הטאבולה אבל בלי הפחמימות)  
או
כאחד ממני הסלטים בערב שבת

~
מגרדים במגרדת כרובית יפה וטריה (נופלים פתיתים
עדינים דמוי בורגול). מוספים לפתיתים אלו נענע קצוצה, מעט
חמוציות, מתבלים בלימון לרוב ומעט שמן זית, במלח
ופלפל, מערבבים ומגישים. טעים

salade de choux fleur vivante: grater un choux fleur, rajouter
menthe et cranberies, sel
poivre, citron et huile d'olive

6 תגובות:

ענת אמר/ה...

שלום מרילין,
איך מנקים את הכרובית כמו שצריך מחרקים בלי לבשל אותה?
תודה ענת.

אייקו אמר/ה...

כמה מפתה הסלט מרילין! כמה יפה ויצירתי.הרגת אותי. חבל שהכרובית שלי הוקרבה לצורך מרק רק אתמול. אנסה אולי עם ברוקולי.

הבלוג שלך פשוט מעורר השראה והתמונות נהדרות!

אייקו

אנונימי אמר/ה...

מרילין,
האם את מעבירה סדנאות בישול / אפייה? אם כן, צרי עמנו קשר בבקשה בדחיפות. אנו מעוניינות בסדנא ליום א' הבא, א' תמוז! תודה, משית וחני
0504050482 / k.netafim@gmail.com

ניצן אמר/ה...

הכנתי היום את הסלט כעשינו "על האש" והיה מצויין!

אנונימי אמר/ה...

מרילין שלום,
האם הסלט נשמר יום-יומיים, או שחייבים להכין לפני ההגשה?
(אפשר להכין ביום חמישי בערב לערב שבת? (-:)
תודה!

מרילין איילון אמר/ה...

אני לא ניסיתי, קשה לי לענות. על פניו הייתי מכינה את הכרובית עם שמן זית מראש, ואת השאר ברגע האחרון.

בהצלחה!