~~~~ עוגת גבינה קרה בציפוי תות פסיפלורה ~~~~

gato au fromage avec fraise / fruit de la passion

כשדיברתי עם רווית בתחילת השבוע, הייתי ממש
צריכה להתחנן אליה שהיא תתן לי להכין לה עוגה לשבת
"לא צריך, יש לך מספיק על הראש, אין צורך, תנוחי קצת"
היא ניסתה לבטל אותי. אבל כשהיא ראתה שאני יותר עקשנית
ממנה, היא החלה לוותר לי, והתיעצה עם בעלה: הוא אומר לה "משו עם
פסיפלורה, את הכי אוהבת פסיפלורה" והיא אומרת
לי, "לא לא, משו
עם תותים, הוא הכי אוהב תותים". ואני כבר
איבדתי סלבנות משניהם ו
אמרתי פסדר, ניראה
מה נעשה. אז זה מה שעשיתי בסופו של דבר: עוגת
גבינה קרה מעולה (אותה אחת שהכנתי
עם ציפוי אוכמניות) והפעם עם שני ציפויים שונים
כדי שלשניהם יהיה שמח בלב



מצרכים - תבנית בגודל 24
  .
תחתית
מאה וחמישים גרם ביסקוויטים טחונים
מאה גרם חמאה מומסת

הכנה
מערבבים את הפירורים עם החמאה המומסת
ומדביקים היטב לתחתית
שומרים במקפיא
~
מילוי
חמש מאות מ"ל שמנת מתוקה
מאה שלושים גרם סוכר
ארבעים גרם פודינג וניל
חמש מאות גרם גבינה לבנה 9%
מאתיים חמישים גרם גבינה שמנת - נפוליאון
.
הכנה
במיקסר מקציפים את השמנת המתוקה הסוכר והאינטנט פודינג
עד לקבלת קרם יציב
מנמיכים את המהירות ומוסיפים בהדרגה את הגבינות
מקציפים עוד דקה
יוצקים את המלית לתבנית ושומרים במקרר 24 שעות
לפני שמצפים את העוגה מקפיאים אותה לשעה

מצפים, ובמקרר עד לפריסה
ציפוי תותים: מסדרים חצאי תותים בצורה נאה ויוצקים
ג'לי תותים או פטל -לא כשהוא רותח, אלא פושר
ציפוי פסיפלורה: מערבבים מיץ מ- 8 פסיפלורות מסוננות + כף
זרעי פסיפלורה + 2 כפות סוכר
מערבבים 3 כפיות ג'לטין עם רבע כוס מים וממתינים כדקה
מחממים את הגלטין על גבי סיר כפול עד להמסה
שלמה של תוך עירבוב
מערבבים את הג'לטין המומס עם המיץ פסיפלורה ויוצקים על העוגה
~
הערה: כדי ליצור עוגה "פיצולית" עם שני ציפויים שונים
לפני שהקפאתי את העוגה הנחתי פיסת נייר קשיח כחוצץ
בין שני צידי העוגה. את החוצץ הורדתי אחרי שהציפוי התמצק

.
מקור המתכון קרין גורן / סודות מתוקים

 
Gateau au fromage froid,
moul a manque 24. mettre un film sur le contour


la base:
150 g de petits beurre en poudre
100 g de beure fondu
melanger, etaler sur la base du moul

le fromage
500 g de creme liquide pour faire chantilli
130 g de sucre en poudre
40 gramme de poudre pouding vanille
500 g de fromage blanc
250g de fromage blanc gras, genre 30%


dans le mixer faire monter la creme
fraiche + le sucre + la poudre pudding
jusque bien ferme
baisser la vitesse et rajouter graduellement les fromages
mettre dans le moule et refroidir 24 heure
avant d'etaler le dessus, congeler 1 heure


le dessus:  fraise + gelee fraise
ou 8 jus de fruit de la passion (que le jus + 1 cas de graineד) + 2 cas
de sucre + 8 gr de gelatine

אין תגובות: