~~ מכתבים מהמטבח, מתכונים וסיפורים ~~





אצלי עוגות בננות תמיד נוצרות מבננות על סף מוות וכך גם נולדה עוגה זו.
 ידעתי שהעוגה אוהבת ממרח בוטנים בניסיון קודם עם העוגה הזו, שיערתי שאגוזי לוז יוסיפו מרקם וטעם מעניין, והוספתי קרם שוקולד מעל, כי היה לי ברור שאגוזי לוז אוהבים שוקולד.

בסופו של דברים נולדה עוגה שלא החזיקה חצי יום, נס אם הצלחתי לצלם אותה




~~ עוגיות בולו - מושלם לשבירת הצום



אלו עוגיות נהדרות שאנחנו נוהגים לאכול בסיום כל צום . העוגיות עוברות אפיה כפולה וכך הן מקבלות פריכות נהדרת. אני ממליצה לא לוותר על זרעי השומר שברשימת המצרכים, הוא נותן טעם נפלא.

אני כותבת שורות אלה והעוגיות בתנור. אמלה' איזה ריח.

בריוש חמאה ושוקולד ציפס

עוד עוגה טובה לסיום הצום:  
ג'והנה, חברתי היקרה מצרפת אף פעם לא מכינה כלום. אני מדברת איתה, "מה הכנת לשבת?" היא
נאנחת, "כמעט ולא הכנתי כלום, הילדים שיגעו אותו כל היום, ממש עשיתי מעט מאוד ומאוד פשוט" ובגלל
שאני מכירה אותה, אני מקשה: "ומה בכל זאת הכנת?"  ואז היא מתחילה לתת רשימה שלא נגמרת של מטעמים שכל אחד מהם זו הפקה, ומסיימת ב- "את רואה...בקושי, הלוואי והיה  לי כוח להשקיע קצת יותר"! י

הנה מתכון של הבריוש שלה, שהיא מכינה "כלאחר יד",  בשביל הארוחת הארבע של הילדים. כשאין לה כוח




 
~~ עוגיות פרח הריבה ~~
 

עוד מתוק? עוגיות שהכנתי הבוקר עם יעל הקטנה, העוגיות האהובות עליה. גם אני  אוהבת את העוגיות האלה קודם כל כי הן יפות ואחר כך כי הן טעימות נורא
(-:
כדי שעוגיות פרח הריבה יצאו ממש מוצלחות חשוב שהבצק יהיה נימוח, ולא כל בצק פריך מתאים. וגם הריבה, שהיא לב הפרח חייבת להיות ממש טעימה
קבלו מתכון מעולה, הכינו צנצנות ותסדרו מקום על השיש: עוגיות פרח הריבה


~~ קיצ'רי ~~

עיראקיות מכל העולם, נעלו שוב את כפכפכן על כפות רגליכן הענוגות ואנא אל תשליחו אותן לעברי
אז נכון, אני מודה, את העדשים אני מבשלת בנפרד מהאורז ורק אחר כך משדכת ביניהם..אבל אם זה יוצא לנו יותר מוצלח כך.
 זה לא נחשב? בכל מקרה כבר 7 שנים שכך אני מכינה את הקיצ'רי המסורתי של בין המצרים וכך הכי טעים לנו!




בשורות טובות, מרילין












אין תגובות: