~~ אורז ירוק ~~

Riz vert

אני מכירה הרבה מתכונים של אורז ירוק..אבל אף אחד מהם לא דומה לאורז הזה..מהסיבה שלרוב האורז
מבושל עם "העשבים" ולו אצלי העשבים מוספים במצב כמעט חי..ולדעתי..זה עושה את ההבדל
~
את האורז זה..אני לא מכינה ביום יום..אני נותנת לבני הבית "להתגעגע" וכשאני מגישה אותו תמיד תמיד יש ענן של אושר שמחייך מעל השולחן
~
בערב פסח תמיד יופיע האורז הזה (אם כי במקום מים אני משתמשת בציר כבש לבישול האורז)..וגם בסוכות אני אוהבת להגיש אותו מתי עוד? כשלדודה אהובה יש אורחים חשובים והיא רוצה "להפיל אותם", אז אני מגיעה עם העשבים שלי וביחד אנחנו ממלאות את המטבח שלה בריח שמוציא את בני
הבית מכל החדרים להצטופפות..שם..על יד הסיר
~



מצרכים
ארבע כוסות אורז מבושלים פושרים
~
שני בצלים גדולים קצוצים
תוכן מ- 2 תרמילי הל
צרור כוסברה גדול קצוץ דק
צרור נענע גדול קצוץ דק - עלים בלבד
מלח
שמן זית
.
.
הכנה
מטגנים את הבצלים בשמן זית נדיב
עד לצבע עמוק, לקראת הסוף מוסיפים את ההל
מכבים, מוסיפים את העשבים, מעט מלח
מערבבים כך שהבצל השמנוני יכסה היטב את העשבים
אופציה מבורכת: מוסיפים כף בקיילה
מערבבים את האורז יחד עם תערובת העשבים היטב


תגובה 1:

טלי לוי הומאופתית אמר/ה...

הי מרילין יקרה,

האורז הזה מעדן... הכנתי אותו כבר בחגים הקודמים ופשוט ליקקו את האצבעות..
נכנסתי שוב לאתר כדי להציץ בו שוב לקראת הפסח הקרוב הבא עלינו לטובה.

טובה רבה ושיהיה חג שמח, טלי