~~ מה נשתה הלילה הזה מכל היינות? ~~

התארחתי השבוע בלובי הפרטי של מסעדת רימון שבמדרחוב של ירושלים, באירוע המופק על יד יקב רמת הגולן

למסעדה הגעתי בדרך חווייתית מאוד, נסעתי מראש העין לבנייני האומה ומשם עליתי לרכבת הקלה.....פעם ראשונה בחיי!!! באמת חוויה! 
כשהגעתי למסעדה כיבדו אותנו בסעודה בשרית שלוותה במיטב היינות של היקב, מסדרת ירדן היוקרתית.




את סידרת ירדן של יקב רמת הגולן אני מכירה, בבית אנחנו נוהגים ללוות סעודות חגיגיות בינות ירדן מזנים של "סירה", "קברנה סוביניון", "מרלו"  וגם "פינו נואר" (שאני מאוד אוהבת). ובאירוע נחשפתי לזנים חדשים.


התחלנו עם יין רוזה מבעבע  תוסס שהכניס מצב רוח חגיגי לכל המסובים, ושמחתי לראות שהוא נמזג מבקבוק של 2 ליטר. היין בעל צבע ורדרד מקסים וחמיצות טובה , זהו יין מבעבע חגיגי, רענן ומרענן. 




בראשי דמיינתי בקבוק שכזה על שולחן החג שלנו, בקבוק שיספיק ללגימה מקרבת עם פתיחת הארוחה. חשבתי לעצמי גם שבקבוק כזה הוא באמת רעיון למתנה לחג, גדול ומכובד!



למרות שאני לא נוהגת לשתות יינות לבנים הסתקרנתי לטעום את הגוורצטרמינר, לבן חצי יבש שהיה מלא טעם ומאוד ארומטי, וחשבתי לעצמי שהוא יהיה נפלא עם מנת דגים עדינים ואפילו עם קינוחים פירותיים.
תמונה מתוך האתר של יקב רמת הגולן

  
היין השלישי שאני רוצה לספר לכם עליו לקח בעיניי את כל הקופה וגם הוא נמנה עם המתוקים, והוא נקרא T2 שהיה פשוט נפלא. מדובר ביין המשלב  בין שני זנים פורטוגזים, והוא מלא טעם, עשיר ומתוק במידה. קיבלנו ממנו בקבוק מתנה לבית, ונהנו ממנו מאוד מאוד לאורך כל השבת. היה נפלא בין הדג לבשר וגם עם הקינוחים השוקולדים שהכנתי.

תמונה מתוך האתר


בסופו של דבר עברנו אחר צהוריים לא שיגרתי, עם אירוח נדיב ומבחינתי חשיפה ליינות חדשים שהשאירו טעם של עוד.



אין תגובות: