~~ כפיות שוקולד נפלאות, משלוח מנות מפנק ~~

צילום: בעז לביא, סגנון: ענת לבל

אחרון אחרון חביב משלוח, אחרי שנתתי מתכון אוזני פיצה ולעוגיות דובי מחלק הפתעות מגיע ההנחיות להכנה של כפיות השוקולד.

כפיות שוקולד להכנת משקה שוקולד חם
לכפית אנחנו משדכים שוקולד לפי הטעם: מריר, חלב, לבן, ולמה לא את שלושתם? ואז, כשכוס חלב חם מוגשת לנו, בוחרים בכפית, מכניסים אותה לכוס ומערבבים עד שהשוקולד נמס ומתהווה משקה שוקולדי.
סופר טעים

 עזרים
תבנית שקעים גמישים (סיליקון) עם 20 מקומות בנפח של רבע כוס. לחלופין 20 עטרות נייר בגודל 1.5 ומקומות להניח אותם (למשל במגש של קרח), או מגש קרחונים מסיליקון בנפח זהה.

20 כפיות חד פעמיות

מצרכים
100 גרם שוקולד מריר חתוך לקוביות
100 גרם שוקולד לבן חתוך לקוביות
100 גרם שוקולד חלב חתוך לקוביות
1 כוס סוכריות קישוט צבעוניות או פיסות מרשמלות קטנות

מחממים בכל פעם סוג אחד של שוקולד (אפשר בקערה מעל סיר עם מים חמים ואפשר במיקרוגל בזהירות, כל פעם 20 שניות) ויוצקים את השוקולד לתוך השקעים. מחכים מספר דקות עד שהשוקולד מתחיל להתקשות, מכניסים פנימה כפית בצורה עומדת ומפזרים מעט סוכריות מעל השוקולד. שומרים את השקעים במקרר עד שהשוקולד קשה לחלוטין, מחלצים את השוקולד עם הכפית בזהירות מהשקעים ושומרים במזווה, בקופסה סגורה, עד לשימוש.
אם רוצים להכין כפית שוקולד שמשלבת את שלושת השוקולדים גם יחד, יוצקים תחילה סוג אחד לתוך השקע רק עד לשליש הנפח שלו ומקפיאים אותו כדי שהשוקולד יתקשה במהירות, יוצקים את השוקולד השני כמעט עד למעלה, מחכים שהוא יתקשה מעט ואז מכניסים פנימה את הכפית העומדת, מקררים לגמרי את השוקולד (אפשר במקרר) ואז יוצקים מעל, מסביב לכפית, את סוג השוקולד השלישי. אם רוצים, מקשטים בסוכריות כל עוד השוקולד עדיין רך.

אין תגובות: