~~ חג פסח כשר ושמח ומה עם מתכון? 3 קינוחים לבחירה ~~

חג שמח!!

הימים עומסים עמוסים, והזמן שאני מבלה מול המחשב  נהפך לנדיר יותר ויותר.
לא, לא בגלל ההכנות של פסח, שכאן, בכלל אין מה להגיד, במיוחד לאור העובדה שהבית עבר שיפוצים ששיתקו את כולם (רק צבענו!!! יו......כמה עבודה!! כמה לכלוך!!) אבל לא רק.

לא נעים לי כל כך לשבת מול המחשב. פעם אהבתי, היום פחות.
אני מעדיפה לשבת עם הילדים, לשחק, לספר..
אני חושבת שכבר כתבתי על זה פעם.

עדיין אני נהנית לשתף את הקוראים במתכונים חדשים, אבל אני מקפידה לעשות את זה רק כשאני מרגישה שאני רוצה, ולא מתוך תחושה של מחויבות -  שאז יתכן שמחויבות זו תוריד ממני את הכיף שבשיתוף החוויות והמתכונים. זאת הסיבה שאני מעלה פחות מתכונים מפעם, וגם הסיבה שאני מתמהמהת לענות על מכתבים (אם כי כל תקופה אני ממש מתיישבת ולא זזה עד שאני לא עוברת על כל המיילים).

מאוד רציתי להכין רשומה עם מתכונים טובים כשרים לפסח, מתוך הבלוג, אבל לא הגעתי לזה. במקום זה לקחתי את הילדים לגן ציבורי ב- 9 בלילה עם הבימבות. אחרי יום של ניקיונות שהרגשתי שלא מספיק הייתי איתם.

רציתי גם לפרסם 3 קינוחים חדשים..אבל לא הספקתי כי העדפתי לשבת בנדנדה למטה, בגינה.
 אלו מתכונים שהכנתי בשנה שעברה והם היו מאוד מוצלחים ולכן תיעדתי אותם כדי להוסיף אותם לבלוג. היה שם עוגת שוקולד קפה ושקדים שאכלנו בחול המועד, עוגת תפוזים ושקדים לחה ועסיסית שכל כך אהבתי אותה שכמעט ואכלתי את כולה לבד ופונדט שוקולדואגוזי לוז  במילוי קרמבל אגוזי לוז שהכנתי כקינוח לחג שני.

בלי נדר אפרסם לפחות אחד מהם בימים הקרובים. יש לכם עדיפות? ספרו לי.


פונדט שוקולד במילוי קרמבל אגוזי לוז

עוגת שוקולד קפה שקדים


עוגת תפוזים שקדים לחה ועסיסית


 
 

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני בעד הץפוזים ושקדים!

חג שמח!

talidor@gmail.com אמר/ה...

אין כמו עוגת תפוזים שקדים לחה ועסיסית לצד כוס תה חמה ומהבילה.

Unknown אמר/ה...

פונדט שוקולד בבקשה:)

אסתר אמר/ה...

מרלין היקרה,
אנחנו עדיין מצפים ומחכים למתכון של העוגת ששקדים תפוזים!
תודה על הטעם הנהדר