~~ בננה פופס - בננה שהתחפשה לסוכריה ~~

 
בננה פופס בציפוי קרם שוקולית וסוכריות

 
צילום: תומר בורמד, סגנון: נעה קנריק

זה אחד הדברים הכיפים שיצא לי להכין יחד עם הילדים בזמן האחרון וכצ'ופר זה גם מאוד טעים (תנסו תראו!). את הבננות טובלים בבלילה סמיכה, כמו בלילת פנקייק והיא נצמדת לבננה ומצפה אותה. אחר כך מטגנים אותה, עם הציפוי שלה, ומצפים אותה בשוקולד טעים. אם רוצים מקשטים בסוכריות, והופ, החגיגה מושלמת.
בננה, פנקייק, שוקולד ומה שביניהם.

עזרים: שיפודים

מצרכים
8 בננות חתוכות כל אחת ל- 3 חלקים
 
לבלילה
1.5 כוס  קמח (210 גרם)
1/2 כוס אבקת פודינג וניל
1 כפית אבקת אפיה
קורט מלח
2 ביצים
240 מ"ל חלב

לציפוי
1 כוס שוקולית
1/4 כוס חלב
25 גרם חמאה

לטיגון: 1/2 ליטר שמן

 

לקישוט: סוכריות צבעוניות, קוקוס, אגוזים קצוצים, שברי קורנפייקס

מכינים את הציפוי: מכניסים לסיר קטן את השוקולית, מוסיפים את החלב, מערבבים ומבשלים על אש קטנה 2  דקות עד שהתערובת אחידה. מכבים את האש, מוסיפים את החמאה, מערבבים עד להמסה ושומרים בצד. אפשר להכין עד 3 ימים מראש ולשמור במקרר. לפני שמצפים, לפי הצורך, מחממים מעט מאוד, רק כדי לקבל מרקם רך.

מכינים את הבלילה: מכניסים לקערה בינונית את הקמח, אבקת האפיה, אבקת הפודינג וניל והמלח ומערבבים. יוצרים גומה במרכז הקמח, שמים בה את הביצים והחלב ומערבבים בעזרת מטרף עד שאין גושים ומתקבלת תערובת סמיכה, כ- 2 דקות.

משפדים את חלקי הבננות הבננות וטובלים אותן בבלילה עד שהן מצופות היטב, נותנים לעודפי הבצק לטפטף בקערה.

מטגנים: מחממים את השמן בסיר בינוני ומביאים אותו לחום בינוני גבוה (כשקיסם מוכנס פנימה מצטברים סביבו בועות רבות). מטגנים את הבננות בעזרת השיפוד עד שהן זהובות, בערך דקה ומוציאים אותן לנייר סופג.

מגישים: טובלים את הבננות עד למחציתן בציפוי השוקולית, מקשטים בסוכריות ומגישים מייד. ניתן להכין מספר שעות מראש ולחמם מעט בתנור המיקרוגל ואפשר לאכול אותם בטמפרטורת החדר, הם מאוד טעימים.


צילום: תומר בורמד, סגנון: נעה קנריק

אין תגובות: