~~ לכבוד ראש השנה: חלות טעימות ומיוחדות ~~

אני מאוד אוהבת להשקיע בחלות ולחמניות, שיהיו טעימות ושיהיו יפות - הרי הם נקודת הפתיחה של כל הארוחה וחשוב לי להתחיל עם רושם טוב. 

ברשומה זו ריכזתי 3 סוגים שאני אוהבת להכין לכבוד ראש השנה: יש כמובן את הלחמניות רימון שזה תמיד שוס, שימו לב שיש 2 אפשרויות שונות לעצב רימונים, ויש את החלת רימונים, שזה ממש אותו עיקרון, רק שבמקום לאפות את הלחמניות בנפרד אני אופה אותן צמודות וכך הן מתחברות לחלה יפיפייה. עוד אחד מהממת היא החלה "זר שושנים" שגם נתתי לה טויסט מרענן בטעם (תקראו את המתכון ותראו) ואחרון חביב היא חלת דבש עגולה מהממת שאני מכינה כל שנה.
 
בנוסף אני מצרפת כאן מסמך המרכז טיפים חשובים בדרך לחלה המושלמת, כדאי לקראו!


היום שלי מוקדש היום להכין חלות לחג, אז המלאכה מרובה: חלות לערב חג, לבוקר החג לשבת: 6 קילו קמח על הכוונת.
 
 


~~ לחמנית רימון ~~ (2 אפשרויות)

 

אין תגובות: