~~ לכבוד ראש השנה: עוד כוס תה ו- 3 עוגות תפוחי עץ ~~

שלום שלום, כמה עולה כוס תה?
אני חובבת קפה. קפה שחור, בלי חלב, בלי סוכר. קפה חזק. קפה שמקפיץ אותי על הרגליים (גם אם אני עייפה), קפה שמפעיל את הטורבינה, שבזכותו החברות שלי קוראות לי "פופס".
קיצור של פופ קורן.



כחלק ממהלך ההתרגעות החלטתי להגביל את עצמי עם כמות הקפה (רק קפה אחד בבוקר יחד עם ברכות השחר, לפני שהילדים קמים) ולעבור לתה. תה כסמל למנוחה, לרגיעה, תה ששותים בישיבה (ולא קפה שהולך איתי בכל הבית). אממה, כתבה לי חברתי חנה: שמחה ששתית תה בנחת. מגיע לך. ועוד קצת!!! רק בלי הרשימה הארוכה הזו לפני! התשת אותי!!
 
 ובכן, גם אני שמתי, בדיעבד התה הזה עולה יקר מדי, שאני מפרגנת לי אותי רק אחרי שפירקתי את כל הבית. אז לקראת הערב, עשיתי ניסיון נוסף ושתית עוד כוס תה, אבל בלי שום קשר לכלום, לא כפרס על זה שסיימתי חלונות או שניקיתי את מגרות הצעצועים של הילדים. תה סתם. תה בלי סיבה. אני חייבת להגיד שיש לתה הזה טעם עוד יותר טעים! והוא חינם.

כששלוש דקות אחרי ששתיתי את התה הזה נקראתי לקחת את בעלי למיון אורתופדי ולחזור, ומייד אחר כך לקחת את בתי למיון בשרון (ב"ה כולם בסדר)  חשבתי לעצמי שכנראה אין דברים חינם ועל הכל צריך לשלם. האומנם?

נעשה עוד ניסיון היום, ולצד התה חשבתי להציע לכם 3 עוגות תפוחים נהדרות, מסוגים שונים.

הראשונה היא פאי תפוחים קלאסי. אין בה שום שיגעון, היא קלאסית. היא מעולה עם בצק חמאתי אבל גם פרווה היא טובה, היא פשוט טעימה בזכות הבצק הטוב, שכבת הקומפוט שמעל והתפוחים החצי נמסים המסודרים בצורה יפה מעל. זהו פאי מהסוג שגדלתי עליו, שקונים בכל קונדיטוריה בצרפת.

השניה היא עוגת תפוחים סופר מהירה להכנה, פרווה, מהסוג של ערבב ושלח, עם חומרים שיש בכל בית, והיא אחת המוצלחות בעיניי, הריח שמתפשט בבית בזמן אפיית הוא לא נורמלי. זו אולי לא עוגה ייצוגית, ואין עליה רושם, אבל אני לא מכירה הרבה אנשים שיסרבו להתכבד בה, היא כל כך ביתית וטעימה, אני ממליצה לכולם להתנסות בה לפחות פעם אחת.

השלישית מוכרת מאוד הרי שהיא מבית רות סירקיס, זהו פאי תפוחים סגור. העוגה הזו מעולה פרווה, היא יפיפייה, שופעת בתפוחים ומאוד קלה להכנה. מה שאני אוהבת בבצק של העוגה הזו זה שהוא מאוד נוח לעבוד, ויש בו גמישות שמאפשרת לקשט אותה יפה.


פאי תפוחים קלאסי


עוגת תפוחים סופר מהירה

 פאי תפוחים סגור



בגיליון החדש של טעימות שיצא עוד מעט פירסמתי עוד כמה עוגות תפוחים, בע"ה ברגע שהגיליון יצא אפרסם אותן גם פה. אבל בנתיים רוצים לבחור שער למגזין (2 העוגות שבשערים הן עוגות שלי)?

כך נכתב בדף של המגזין:
החלטנו לשתף אתכם, גולשים יקרים שלנו, בהחלטה הכי חשובה במגזין - איך יראה השער של עיתון החגים??

אנו מפרסמים כאן -לראשונה- שני שערים שונים, שאנו מתלבטים ביניהם, של העיתון שטרם יצא לאור.
נשמח לשמוע את חוות דעתכם ומה אתם הכי אהבתם



(לוחצים על הקישור ומצביעים)
https://he-il.facebook.com/teimotmagazine



בשורות טובות!

אין תגובות: