~~ הדרך למקרון המושלם? סדנאות אצל מלכי אדלר ~~

מי שעוקב אחרי הבלוג יודע כבר כמה אני אוהבת ומעריכה את העבודה המיוחדת של חברתי מלכי אדלר, שוקולטייר וקונדיטורית מהשורה הראשונה. לקראת האירועים שקדמו לחתונה של ביתי (האירוסין - 60 איש, אירוע החינה - 400 איש, שבת כלה -  30 איש) מלכי הושיטה לי עזרה רבה בכל פעם שהייתי צריכה. עזרה טלפונית, עזרה מעשית וגם עזרה לי להכין מילויים מעלפים ל- 500 המקרון שלי (מקרון פיסטוק, מנגו, תות, קאסיס, ועוד!) 
 
 פרסמתי אז מספר תמונות, אבל  אחת שכללה מקרון ורוד מושלם (תמונה מתחת)  משכה אליה הרבה קוראים שביקשו ממני את המתכון למקרון המושלם. אז הנה הוא, המתכון למקרון מושלם עובר דרך מלכי אדלר.


 
 
אני ממליצה לכל מי שרוצה להכין מקרון בבית ליצור קשר עם מלכי, להירשם לסדנה, להצליח ובכיף!
הסדנות של מלכי, אני אומרת את זה בלב שלם, זה משהו מיוחד.
קודם כל יש למלכי רצון גדול לנתינה - מלכי נותנת ברוחב לב מהידע שלה, רק קחו!
בשל המיומנות הגבוה שלה בכל התחומים הנוגעים בקונדיטוריה יש בסדנה רצף של למידה אין סופית: שיטות עבודה מקצועיות, חומרי גלם מהמשובחים, כלי עבודה חדישים ומפתיעים, ובכלל אווירה מחשמלת של יצירה ויופי.
 
מתוך המכתב השבועי שאני מקבלת ממלכי אני רושמת כאן את סדנת המקרון הבאה שלה 
ב- 22.7.14 בשעה 18:00 בבני ברק
עלות הסדנה (יותר מ- 3 שעות) 250 ש"ח
סדנה מעשית בה לומדים להכין מגוון מקרון + מגוון מילויים עם כל הטיפים והסודות להצלחה
לפרטים והרשמה: מלכי אדלר 054-4844331
 
 
 
 
מלכי אדלר הנה קונדיטורית ושוקולטיירית מהשורה הראשונה, מוכשרת ומקסימה, משתלמת בהתמדה אצל מיטב השפים בארץ ובעולם:  אורן גירון, אסטלה, תומר כבירי, אלון גולדמן, ערן שוורצברדוג'וליאן אלברזה ( אלוף העולם בפטיסרי לשנת 2011 ) הם רק חלק קטן מהשמות שמהם מלכי למדה ועודה לומדת.
 
 
התשוקה שלה למקצוע מביאה אותה לחשיפה מתמדת למגמות החדישות ביותר בתחום, ובאמת, כל פעם מלכי מפתיעה מחדש עם יצירות מדהימות בתחום הפטיפורים, פרלינים, קינוחי כוסות, עוגות, מקרונים, וגם ממתקים!
 
לכל מי שבוערת בו התשוקה להכין, ללמוד, לפנק ולהתחדש אני ממליצה על עוד סדנאות שמלכי פירסמה השבוע
 
סדנת פטיפורים8/7/2014 בשעה 17:30
9/7/2014 בשעה 10:00
בסדנא נלמד להכין:
פטיפור ארטיק שוקולד משמש
חצי כדור מוס קרמל על בסיס קרנץ'
טארטלט פסיפלורה
 כדור קרמו פטל
פטיפור שוקולד פיסטוק

מחיר סדנא: 270 ש"ח
 
 
סדנת קינוחי כוסות
24/7/2014 בשעה 17:30
בסדנא נלמד להכין:
קארד ליים עם שטרויזל תבלינים ומרמלדת תות
 קומפוט משמש ומוס מרציפן
סברינה ברוטב פטל עם מוס שוקולד וספגטי פטל
ביסקויט פיסטוק מוס קריבי וקרמו קוקוס

מחיר סדנא : 270 ש"ח
 
סדנת עוגות ראווה

13/7/2014 בשעה 17:30
17/7/2014   בשעה 10:00

בסדנא נלמד להכין:

אדום - בוואריה תות עם קולי תות ומוס מרציפן
אצבעות שוקולד חלב  מנגו-פסיפלורה
שוקולד קוקוס


מחיר הסדנא 270 ₪
 
 
.
 
 

 
 
 
 

אין תגובות: