~~ מכתבים מהמטבח, מתכונים וסיפורים ~~

בס"ד
 
הקלות והמהירות של הכנת המנה אינן באות על חשבון הטעם, נהפוך הוא: הפטריות מצוינות ועשירות בטעם, שכן האפייה הקצרה בתנור  עם עשבי התיבול מעניקה להן טעם נפלא ומרקם בשרני. תוספת חגיגית נהדרת שתעשיר כל סעודה.
צילום: דן לב, סגנון: דלית רוסו
 
רימונים -
יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו, שנהיה  מלאים מצוות כרימון
ריכזתי כאן (לחץ) מקבץ מתכונים שכוללים רימונים. חלקים מתאימים מאוד לברך עליהם בסעודה, וחלק פשוט מתאימים באופן כללי לחגים, קינוחים ועוד.
למתכונים +  תמונות לחץ כאן
 
 
אני מודה
לרוב עוד חודש לפני ראש השנה הכל כבר מוכן: הסימנים, עוגות וחלק מהמנות במקפיאים, והריבות במקררים. אבל השנה, פשוט לא מצליח לי. הילדים בחופש והחלטתי להיות ב- 100% איתם. האמת היא שגם אם לא הייתי מחליטה כך הם כבר החליטו. דקה שאני לא איתם והם כבר מפרקים לי את הבית (-:
 
אז בנתיים, אני נושמת, נהנית איתם וזהו.
אחר כך, נעבור כבר להילוך אחר. אולי ישר לרביעי (-:
אבל זה אחר כך. דוקא נחמד בהילוך הזה.
 
מרילין

אין תגובות: