~~ מכתב מהמטבח שלי - מתכונים וסיפורים ~~



~~ קינוח דאבל מוקה: גלידה על פנהקוטה ~~
בס"ד

חד משמעית, אם אתם אוהבים את הטעם של המוקה / קפה, הקינוח הזה מושלם עבורכם!

קינוח אחד? לא שניים!! היום מבצע, 2 קינוחים במחיר אחד, יש גם גלידת מוקה, וגם פנאקוטה קפה [לחץ כאן] , אפשר להכין בנפרד, אפשר להגיד ביחד, תחליטו אתם
(-:


 
~~ גיליון שבועות ~~

בשבוע שעבר נערכו צילומים עבור גיליון שבועות בעיתון המשפחה. הכנת המנות והצילומים עצמם היו מאוד תובעניים אבל יש המון סיפוק לצידם. יש בגיליון 8 מתכונים שלי, מתוכם חלה אחת עם קליעה מפתיעה, שימוש בחומרי גלם לא שיגרתיים, וגם 2 קינוחים מושחתים. ב"ה אשף אתכם ברגע שאוכל.

הכל נארז והוקפא מייד אחרי הצילומים, שזה אומר שברמת העיקרון אין לי יותר מה להכין עבור שבועות.

~~ לפני שנה בידיוק: קוסקוס צבעוני ~~

בלי מתכון ובלי כמויות (להסבר, לחץ כאן)

הפעם ממש בקלי קלות, קוסקוס פשוט, משקית, שמוגש בצורה קצת שונה ובטעמים משודרגים. כדאי למזוג לצלחת קצת מכל צבע ולערבב כדי לקבל צבע חדש
~~ מה בשבילכם?~~


 


אני מקווה השבוע להספיק ולעלות עוד מתכון, רוצים לעזור לי לבחור איזה?

ובכן, יש לנו    לבחירה

-        מאפה חלבי פיקאנטי
-        מנת סלמון מעושן חגיגית
-        מנת עוף אביבית
-        עוגיות "חיתוכית" מעולות שמכינים צ'יק צ'ק
בשורות טובות ב"ה!

מרילין










אין תגובות: