~~ מכתב מהמטבח שלי ~~


 
בס"ד
ערב טוב!
 
הפעם אני מציעה לכם סלט פריך ורענן עם כל מני פינוקים בפנים: יש בטטה מתקתקה, יש בוטנים גורסים, יש בצל סגול שנח ברוטב טעים טעים לפני שהוא הצטרף לקערה, בקיצור יופי של סלט!
 
 
 
~~ טוסט לא מלכלך~~
 
 
טוסט חם הוא פינוק אמיתי בערבי החורף  הקרים. הקטנים, המתבגרות, וגם אנחנו הגדולים אוהבים להתפנק על טוסט עשוי היטב לצד ירקות פרוסים וכוס תה. 
כשאמא שלי ראתה אותי מנקה את המכשיר לפני שהחזרתי אותו למקום היא גילתה לי איך שומרים על טוסטר נקי כל הזמן: שיכבה של נייר אפיה, או אפילו נייר כסף ויש טוסט מושלם וגם טוסטר נקי. אין כמו אמא.
 
 
~~ הנחטף, האלגנטי והפריך ~~
 
כשאני מתכננת את סעודת השבת אחת השאלות היא "איזה דג/דגים נכין?" אז חשבתי להכין לשבת הזו את הסיגארים ממולאים טונה ותפוחי אדמה שכולם אוהבים ושם משמן לא הכנתי.
אבל אז חשבתי, אולי עדיף סלמון? או מרלוזה? ואולי בורי או מושט? ואולי את כולם?
ביום חמישי בבוקר יגיע בע"ה לבית צוות צלמים לסדרה של צילומים בנושא...דגים! הצילומים יערכו עבור מגזין טעימות מבית "משפחה".  כמובן שבשעה 10:00 כשהם יגיעו הכל חייב להיות מתוקתק כולל כיבוד לצוות, כולל דגים מדוגמים וכמובן גם ספונג'ה רעננה שתמחק את ריח בישול/טיגון/אפיה של הדגים (בכל זאת רק  10 בבוקר..רחמנות על האורחים!) . כרגיל אני מרוב לחץ לא ישנה לילה לפני.
 
 
אז מה נצלם שם? לכל מנת דג כינוי: הנחטף, האלגנטי, המשפחתי, המרשים, הפריך והמעודן. איזה דג ואיזה מתכון מסתתר מאחורי הכינוי? בהמשך בע"ה. כמובן שאשתדל מאוד לצלם את הצוות בעבודה וכך לשתף גם אתכם בעשייה שמאחורי הקלעים.  מה שבטוח לשבת נוכל הרבה דגים (-:
 
השבוע חגגנו לביתי הבכורה יומולדת (22). היא ביקשה שהארוחה תורכב מפטוציני
 "
million mushrooms baby"
עם מיליון פטריות (מתכון בהמשך) וגם קלפוטי דובדבנים. הסברתי לה שזו לא עונת הדובדבנים (כאילו דא?) אבל אז  
נזכרתי שיש באחת המקפיאים אצל אמא שלי מלאי מכובד של דובדבנים שהקפאתי, ובכן והקלפוטי יצא מושלם איתם!
 
* רוטב מיליון פטריות:
מטגנים בצל גדול מאוד קצוץ עם מעט חמאה ומעט שמן זית. מוסיפים 4 סלסלות של פטריות טריות פרוסות עד שאין בהן יותר נוזלים. מוסיפים כוס יין לבן יבש ומבשלים עד לאידוי מלא. מוסיפים עוד כוס יין לבן יבש ושוב מבשלים עד לאידוי מלא. מתבלים במלח ופלפל בנדיבות. עד כאן הכנתי יום מראש כי התהליך לוקח שעה בערך וביום של החגיגה לא הייתי בבית רוב הזמן.
מוסיפים 10 עגבניות מיובשות חתוכות, 10 עלי בזיליקום שלמים, 3 קופסאות שמנת מתוקה ומבשלים עד לסמיכות נאה. מגישים עם המון עירית קצוצה. מיליון מחמאות.
 
 
ומה פאי תפוחים קשור? ובכן זו ללא ספק אחת העוגות האהובות עליה ולכן נכין אותה בשבת הקרובה. הפאי מושלם בגירסתו הפרוה, אין תירוצים!
סדנת פטיפורים / מלכי אדלר (הזדרזו, מספר המקומות מוגבל) 

חברתי הקונדיטורית המוכשרת 

מלכי אדלר מעבירה סדנת פטיפורים. הסדנה תתקיים ביום שלישי   05/02/13 בשעה 18:00 בבני ברק, עלות הסדנה 220 ₪.
להרשמה ופרטים נוספים אפשר לפנות ישירות אליה: 
chocoladler@gmail.com, טלפון: 0544844331


 
בתוכנית:
מיני פאי לימון
פיננסייר שוקולד
פטיפור שוקולד וחלבה עם קראנץ'
טארטלט פיצוחים
כדורי שוקולד נוגט
מלכי אדלר הנה הקונדיטורית והשוקולטיירית מהשורה הראשונה, מוכשרת ומקסימה, משתלמת בהתמדה אצל מיטב השפים בארץ ובעולם וחשופה למגמות החדישות ביותר בתחום.
בסדנאות של מלכי נחשפים למיטב השיטות עם מיטב החומרים, אני מאוד ממליצה, אם לא היה לי אירוע באותו יום בבדאי שהייתי נרשמת!
כאן תוכלו לראות את אלבומי התמונות שלה(קינוחים, פטיפורים ועוד) ושלא יהיה לכן ספק...זה לא רק יפה!! זה מעדני גן עדן – באחריות!

 

 

 
 
 
 

 
 
 
 
המשך שבוע טוב, בשורות טובות!


מרילין
 
 
 
 



אין תגובות: