~~~~~~~~ פלפלים ממולאים בפטה עזים ~~~~~~

POIVRONS FARCIS AU FROMAGE DE CHEVRES
אוי כמה שזה טעים..במקור מצאתי מתכון שבו ממלאים את הפלפלים
בתערובת של טוב טעם וגבינה בולגרית, ניסיתי וזה באמת טעים. אבל
כשניסיתי
עם הפטה עזים המעודנת (ממשק צוריאל) זה
כבר היה ליגה אחרת
ויסלחו לי הבולגרים (או שלא) הפטה עיזים
הזאת, יחד עם הגמבות הקלויות לוקחים בגדול! אולי
אני לא דוגמה, כי יש לי חולשה לגבינות עזים באשר
הם, אבל כולם סביבי אישרו, יש כאן גבינה מעולה
והשילוב מנצח
~
סיפרו לי שיש דבר כזה שנקרה גמבות קלויות כבר מקולפות ושזה נמכר
בצנצנות, אם אמצה אני הבחלט אנסה
.


מצרכים
שמונה גמבות קלויות מקולפות נקיות ופתוחות
רצוי שושקה
~
קופסה פטה עזים מעודנת 16% של משק צוריאל / 200 גרם
חמישים גרם גבינת טוב טעם
ביצה
~
כוס פירורי לחם
שתי ביצים טרופות
שמן לטיגון
.

הכנה
מסדרים את הגמבות בשכבה אחת על מסננת
כ- 4 שעות כדי שיגירו נוזלים
מערבבים את הגבינות עם הביצה
שמים מתערובת הגבינה בצידה האחד של הגמבה
בערך שתי כפות, ומקפלים לשניים
טובלים בביצים, טובלים בפירורי הלחם
מטגנים בשני הצדדים עד לצבע זהוב

4 תגובות:

fairy_mi אמר/ה...

איזו תמונה מעלפת!
החתך של הפלפל הממולא פשוט יפהפה, ממש התעללות בקוראים...
גם אני מטורפת על גבינות עיזים, וזה ממש נראה מעדן אמיתי!
הרגת אותי...
זהו הולכת לחפש לי משהו לאכול... :)

Roniti אמר/ה...

איזה רעיון אדיר
נראה מגרה כל כך .

piroulie אמר/ה...

oh la la ça a l'air super bon !!!!
j'ai mis le lien vers ton site sur doctissimo car il y a des israeliennes qui seront surement interressées
bisous

שימרית אמר/ה...

נראה מעולה, מרילין, כרגיל...

ושאלה: כשאת כותבת "מידה של כוס חד פעמית" (במתכון של לחם הבית) - בכמה מ"ל מדובר ? פשוט יש לי כמה גדלים של כוסות חד פעמיות ואני לא יודעת למה התכוונת

תודה