~~ סלט מנגו, כוסברה ובצל סגול ~~



 מהר מהר לפני שהמנגואים יעלמו לכמה חודשים טובים
ממליצה בחום על הסלט המעולה הזה

הטעם, הצבעים, המרקמים..מה עוד אפשר להגיד? י
.



מצרכים
מנגו אחד חתוך לקוביות / או אפרסמון
רבע בצל בגול פרוס דק
רבע צרור כוסברה קצוצה

~
רוטב
חצי כפית ג'ינג'ר מקולף מגורד
שש כפות שמן קנולה
שתי כפות מיץ לימון
כף חומץ רגיל
כפית דבש
.
הכנה
מערבבים היטב את חומרי הרוטב
בקערה שמים את המנגו, הבצל ואת הכוסברה ושופכים את הרוטב מעל
מערבבים ו
משהים למיזוג הטעמים כשעה בחוץ, או יותר במקרר
.

לקוח מתוך אתר קבאקי עם טיפה שינויים


המתכון נוסה עם אפרסמון במקום מנגו בהצלחה רבה מאוד



הרעיון של רונית היקרה..תודה

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מיוחד וטעים! עשיתי את גירסת האפרסמון - למרות שאני מאמינה שמנגו יהיה יותר טוב.

מרילין איילון אמר/ה...

המממממ
לדעתי שניהם טעימים, רק בעיה קטנה עם האפרסמון, זה הקליפה, אמרו לי שזה לא הכי בריא, אולי בפעם הבאה הקלף אותו

תודה שניסית ודיווחת!

אנונימי אמר/ה...

איך אפשר לקבל עדכונים מהאתר הנפלא הזה?
ניסיתי דרך הקישור למעלה ולא הצלחתי?

judith27k אמר/ה...

אפילו שהמנגו לא היה משהו, עוד לא מספיק מתוק וארומטי, יצא סלט מעולה ומרענן מאוד.
תודה תודה תודה! אני מברכת אותך מכל הלב בהרבה שימחה, נחת ובריאות. כיף לי שיש לי ספר מתכונים אינטרנטי שאני יכולה באמת לסמוך עליו וכל הזמן ללמוד ממך. שבת שלום מרילין!
יהודית

אנונימי אמר/ה...

היי,
המתכון נראה מעולה אם אין ג'ינג'ר עדיין יוצא אותו הדבר?

Unknown אמר/ה...

איך את חותכת ככה את המנגו?!
הילדים של חולים על מנגו ונראה לי שהם יתעלפו מהמתכון הזה.
הבעיה שממש קשה כבר להשגי מנגו מוצלח בשלב זה בעונה.
הייתי אתמול בכרמל וכל המנגו היה רך מאוד או סתם לא נראה\הריח לעניין.
מקווה שאמצא ואולי הסלט הזה יככב בערב החג.