~~ נשאר לי קדאיף במקפיא...אז הכנתי כנאפה ~~

תמונה של דוד רפי
.
אחד הקינוחים האהובים עלי ועל בעלי הוא כנאפה!...הביצוע קל ופשוט אבל הקושי הגדול נובע מהחיפוש אחרי תחליף "ג'יבנה" שהיא גבנת העזים המקורית שבה משתמשים בכנאפה

כאן אני מציעה לכם שתי אופציה
שילוב של ריקוטה ופרומעז - אהוב עלי
שילוב של ריקוטה ובולגרית עזים - אהוב על בעלי

במקרה שבוחרים בבולגרית עזים יש להשרות אותה
במים מספר שעות ולהחליף את המים מדי פעם כדי להוריד את
המליחות
~
אפשר לערבב את הקדאיף בחמאה מומסת, אבל אני מעדיפה את הסמנה על פני החמאה, למי שיש(הסבר על הכנת הסמנה למטה)
~
מתאים לתבנית בינונית או ל- 12 תבניות מאפינס
.
.
מצרכים
חבילת איטריות קדאיף - 350 גרם
מאתיים גרם חמאה מומסת או סמנה
.
מילוי
חבילת ריקוטה (250 גרם)
150 גרם  ג' פרומעז או בולגרית עזים שרויה במים לילה ושתופה
שתי כפות סוכר
חמישים גרם אגוזים קצוצים או צנובר
.
סירופ
שתי כוסות מים
כוס ורבע סוכר
שתי טיפות מי זהר
.

קישוט
פיסטוקים גרוסים או בוטנים



הכנה
מבשלים את המים והסוכר של הסירופ 10 דקות ומכבים
מוסיפים את המזהר ומכבים
~
מערבבים את מצרכי המילוי
~
טובלים שערות קדאיף בתוך החמאה / סמנה המומסת
ומסדרים שיכבה בתבנית
מעל, מסדרים שיכבה של תערובת הגבינות
וסוגרים על ידי שאר הקדאיף

אופים על 180 עד שזהוב
ביציאה יוצקים סירופ ומקשטים







הכנת הסמנה
שמים כשלוש חפיסות חמאה בקערה במיקרו
מפעילים שתי דקות והחמאה נפרדת לשני חלקים
החלק העליון, הצלול זה השומן הטהור: הסמנה אותו אנחנו רוצים
למטה, הלבן אלו מוצקי החלב ואותם אנחנו לא צריכים

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ça ça a l'air super bon et surtout ça presente trés bien

אנונימי אמר/ה...

הכנאפה פשוט נראה משגע...
אנסה בקרוב עם שילוב הגבינות שהמלצת.
סוף שבוע נהדר

מרילין איילון אמר/ה...

תודה, וכך בחשבון שהיא מעולה!!
ממליצה לחשוב טוב על איזה גירסה תרצה ללכת..וכרגע אני מצביעה חד משמעית בעד הגירסה השניה

יאיר אמר/ה...

מרילין היקרה

אני מקווה שאין שום בעיה
שאני אשתמש במתכון

פשוט אני לא רוצה לעבור על גזל
ולמעלה הצהרת שאין להעתיק

לשימוש אישי מותר נכון?

תודה מראש

יאיר אמר/ה...

מרילין היקרה

אני מקווה שאין שום בעיה
שאני אשתמש במתכון

פשוט אני לא רוצה לעבור על גזל
ולמעלה הצהרת שאין להעתיק

לשימוש אישי מותר נכון?

תודה מראש