~~~~~~~~~ מלווה מלכה - שבת בא ~~~~~~~~

השבוע אנחנו מארחים כמה [8] זוגות חברים [סך 16] לסעודה מלווה מלכה
מוצאי שבת בשעה 21:00
התוכנית עוד בגיבוש אבל יש כבר קווים כלליים
נארגן 3 שולחנות לאורך, וב"ה נמלא אותם כל טוב, בהתחשב
שהחבר'ה אחרי שתי ארוחות שבת דשנות..אז אצטרך לנהוג באיפוק
אבל שלא יחסר..חס ושלום

מלוחים
לחם עם רוזמרין
לחם עם זעתר ובצל מטוגן
לחם כפרי עם קוואקר
~~
מרק קישואים ועגבניות
~~

משולשי פיתות מוגרלות משוחים בשמן זית ושום וזעתר טרי
יוגש ב- 3 מגשים: פיתות מסביב, ובפנים מעורב ירקות עשיר עם הפתעות
בקיצור סוג של פתוש
~~
כדורי גבינה מתובלים. יוגשו 3 צלחות, כדור גבינה במרכז, וירקות סביב
~~
שלוש קערות קטנות עם קוביות גבינה בולגרית בשמן זית וכוסברה
~~
שלוש קערות קטנות עם ממרחים
ממרח ביצים וועוד 2 שאני לא יודעת ..כי אין אבוקדו בשל
~~
שלושה צלוחיות קטנות עם סוגי זיתים שונים
~~
פיטריות בפטרוזיליה, חצילים בכוסברה גמבה בשום
~~
סלט כרוב עם פיצוחים
~~
בנוסף, אכין על המקום בריק א לופ [בריק המילוי ביצה] והגיש אותם רותחים יש לצלחת

מתוקים

עוגת בראוניז
~~
חצאי פסיפלורה - יש לי מיליוינים


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מרילין יקירתי, תבורכי. תמיד כל כך טעים אצלך.
הארוחה נשמעת נהדר, ועכשיו חיסלת אותי עם הבריק כי אני ח-ו-ל-ה על זה, טעמים מהילדות.....

אני מחכה שתכתבי איך את מכינה.
תמיד אני לומדת ממך משהו....

איה ו.