~~ סלט חצילים מראד ~~

תכינו לחם, תכינו חלה, תכינו פיתות כי הסלט הזה דורש - או  כמו שאומרת זהבה שהכינה אותו אצלי במעמד
מפגש חברות מהמטבח של  איה "אני יכולה לאכול חלה שלמה עם הסלט הזה ומוותרת על כל הארוחה" ובכן
נשאר לי רק לאשר ולצרף גם אישור של כל המשפחה, שמאז מתענגת על הסלט הזה כל פעם שהוא עולה
על שולחן השבת. סכנה. טעים מאוד






מצרכים
שני חצילים ארוכים קלים ושחורים
שלושה פלפלים אדומים מתוקים חתוכים לרצועות
כ- 10, 15 שיני שום קצוצים גס
קופסא קטנה של רסק עגבניות
כף גדושה פפריקה מרוקאית
כפית כמון
שתי כפות חומץ
כפית גדושה אבקת מרק עוף
שמן לטיגון




אופן ההכנה
מקלפים את החצילים כמו זברה ופורסים לפרוסות
מפזרים עליהם מלח ומוציאים לשמש, שיהיה להם נעים וחמים
אחרי כ- חצי שעה מנגבים מעט ומטגנים בשמן בשני הצדדים. מוציאים למסננת
מטגנים את הפלפלים בשמן, כשהם כבר גמישים ומבריקים מוסיפים את השום ומטגנים
מוסיפים את הרסק ומטגנים גם
מצרפים את התבלינים את החומץ וכ- חצי כוס מים ומבשלים כ- 20 דקות עם מכסה
מסדרים את החצילים מעל הרוטב, מערבבים בעדינות ומבשלים כ- 10 דקות מכוסה
מכבים ומקשטים בפטרוזיליה קצוצה. אוכלים פושר או קר




salade obergines "marad"
eplucher en zebre 2 longues aubergines, couper en tranches, saler et laisser reposer 30 minutes
essuyer et frire des 2 cotes. laisser sur passoir.
faire revenir 3 poivrons rouge en lamelle puis rajouter 15 ails coupe gros, rajouter 1 petite boite de concentre de tomate, 1 cac de cumin, 1 grosse cas de paprika doux, 1 cac de marakof, 2 cas de vinaigre et  un demis verre d'eau. cuir 20 minutes couvert.
ajouter les aubergines, melanger doucement et cuir encore 10 minutes. Mettre persil et servir tiede ou froid. avec du pain.

6 תגובות:

איליס אמר/ה...

אני אכין חלה, את תכיני כסא פנוי, הולך ??
אויש כמה שאני אוהבת חצילים בכל צורה.

מהמממממת שכמותך

שרית-ב אמר/ה...

מטריף , בא לי לשלוף היישר מהמסך ...

התמונה 100ממת !

שרית-ב

אנונימי אמר/ה...

מאשרת וגם חותמת שזה טעים בטירוף
אמא שלי שתחייה מכינה את המתכון הזה ..שחכתי ממנו לגמרי..את יודעת לפעמים מרוב עיצים לא...☺תודה לך ולזהבוש♥
שונטי

זהבה שומרי אמר/ה...

אך איזה חברות . אוהבת אתכן
ומרילין תענוג לתת לך מתכון.
ניראה בדיוק כמו שצריך וחתיך
לכבוד לי לתת לך מתכון

שרית ג אמר/ה...

תודה מרילין! הכנתי השבת תפריט שכולו מתכונים שלך מהבלוג, וכולנו התענגנו על האוכל!
הכנתי חזה עוף בצ'ילי, קישואים ממולאים באורז ונענע, חצילים מראד, ולבוקר דג מרלוזה, אורז בקארי ותפו"א בחרדל ומיונז. בעלי אמר שהכל היה מתובל להפליא, ושזו אחת הארוחות הטעימות שאכל בחייו!
אז תודה על ההשראה, ואני בהחלט אמשיך לבשל מתוך הבלוג שלך!

אנונימי אמר/ה...

לא הכנתי אבל טעמתי והחצילים טעימים כל כך שאין ספק שאני הולכת לאמץ אותם לכל החיים!!