~~ שבת פרשת נח ~~

שבת שלום ומבורך
חודש טוב, ב"ה בשורות טובות




 סעודה ראשונה
דגים: מוס טונה במנות אישיות לצד רוטב מנייר (שום פטרוזיליה ומיץ לימון)י,מושטים שלמים ברוטב מרוקאי עצבני
סלטים: חצילים קלוים בשמן זית שום ולימון, תפוחי אדמה מעוכים יחד עם פלפלים קלוים ושום, גזר בכוסברה לימון שום וזרעי כמון קלויים, תחינה סמיכה עם קוביות חצילים , מטבוחה
הפסק: סורבט לימון - נענע
מנה עקרית: בצלים ממולאים בשר בתוספת שזיפים, אורז לבן, אפונה עדינה מבשולת בהמון בצל מטוגן, שום וכוסברה
קינוח: פאי סגור ממולא תפוחים, בננות ואגוזים


סעודה שניה
ג'חנון, רסק, ביצים, טבית (חמין עיראקי), חצילים מטוגנים, סלט עגבניות, מחמצים
קינוח: סורבט מנגו קוקוס

סעודה שלישית
דגים מלוחים, ירקות חיים, בטטות בתנור
קינוח: אקלאר או שוקולא




יש לכם רעיון מקורי לחלה עבור פרשת לך לך? ספרו לי 
(-:
אולי יצא מזה משו 

13 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בס"ד
ואווו! איזה מקסים! כל הכבוד!
שבת שלום.

אנונימי אמר/ה...

ET DANS TOUT CA ON GROSSIT PAS?
SHANA TOVA ET METOUKA
MERAV

אנונימי אמר/ה...

כו ל המענג את השבת נותנים לו משאלות ליבו
אשרייך

איך עשית את היונה? אשמח לקבל תשובה

שושנה אמר/ה...

שלום
ניתן לצייר יונה על נייר אפייה לגזור ולהניח על בצק מרודד ועם הגלגלת או סכין לחתוך את הבצק ואז מתקבל בצק בצורת יונה
ברכת שבת שלום וחודש טוב

אנונימי אמר/ה...

מתכון מקסים
תודה רבה

אנונימי אמר/ה...

רעיון ל"לך לך":
שלש צלליות של אנשים הולכים... אברהם, שרה ולוט... (רעיון של בעלי - כמו דמויות הולכות ברמזור)

בהצלחה, אדוה

Ana אמר/ה...

bonsoir! Vous avez des recettes tres interessantes et de merveilleuses photos. Pouvez-vous mettre sur votre blog un traducteur? je vous remercie beaucoup. Bonne semaine!!

kfiremun אמר/ה...

הי. הבלוג שלך הוא כמו ממתק לנשמה.
אני מתענגת עליו ומספרת עליו כל הזמן. לכבוד החלות לפי פרשת השבוע רציתי לבקש את רשותך לשים קישור לבלוג שלך אצלי בפייסבוק. אם תכנסי תוכלי לראות שם את פינת פרשת השבוע בשירים של אחי שאני מפרסמת אצלי.... אודה לך על תשובה ובכל מקרה תודה על בלוג מקסים.
אמונה

מרילין איילון אמר/ה...

תודה רבה,
אפשר לתת קישור בלי שום בעיה

fairy_mi אמר/ה...

איזו חלה מדהימה!
פשוט יפהפה
את אמנית אמיתית

אנונימי אמר/ה...

את לא מפסיקה להפתיע
אני לומדת ממך המון,מעבירה את שם הבלוג שלך לכל מי שאני מכירה.תודה לך.

ALIZA ACHAZYAH אמר/ה...

אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בלחשי אהבה או כישופים, עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם דוקטור ALABA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, את המאהבים ואת כספי הקסם, הקסם או הקסם לעבודה או לאושר. אני שמח עכשיו. אני מעיד כי האיש שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי ובא אלי והתנצלתי שהכול סודר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלבא פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349071995123.

Naomisamuel אמר/ה...

שלום חבר, שמי נעמי שמואל, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת האימייל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552) ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)