~~ מכתבים מהמטבח, מתכונים וסיפורים ~~


בס"ד
 
 

 
 
השנה, שוב ראש השנה מתחבר לשבת ולכן יש צורך להכין מראש מספר ארוחות רבות יחסית
ולכן יותר מתמיד מילת הקסם, כדי להגיע שפוי, רענן ושמח לחג היא תיכנון.
במכתבים הבאים אשתדל מאוד לתת טיפים ומידע על כך.
 
התכנון
1)     כתבה על תכנון מראש + טבלה לדוגמה
2)     לקט רעיונות של חלות ולחמניות חגיגיות שאפשר להכין מראש ולהקפיא
3)     לקט רעיונות בהגשת הסימנים של ראש השנה: לכל סימן תוקדש רשומה + תמונות
4)     לקט מנות בשר חגיגיות
5)     לקט מנות דגים חגיגיות
6)     לקט קינוחים שווים, חלק פרווה וחלק חלביים
7)     תפריט ראש השנה שלי
8)     תפריט שבת סמוכה
9)     התייחסות לצום גדליה וצום כיפור
 
ברור לי שאת הרשימה הנ"ל אני רושמת בעיקר לעצמי, העומס הגדול של החודשים האחרונים השפיע גם על ניהול הבלוג, ואני מנסה לחזור לתלם.
לצערי יש לי פחות זמן לענות למכתבים, לפעמים אני עונה באיחור, לפעמים לא עונה כלל וזה הזמן לבקש מחילה מכל אחד שעוד לא עניתי או שעניתי חלקית..
 
היום אצרף לכם לקט מתכונים מתוקים בטעמים רעננים  – ובראשו פאי שזיפים שאני מודיעה מראש – מי שלא מכין מפסיד.

 

 

פאי שקדים ושזיפים אדומים
בס"ד
שפע שזיפים הקצוצים נערמים על הקרם שקדים ובמהלך האפיה הכל מתמזג יחד וניחוחות משככים אופפים את הבית. אחד הטעימים
 
 
 
חיתוכיות לימון מרעננות
 
 
קטנות, חמודות, מרעננות, החיתוכיות הללו הן לדעתי סיום מושלם לכל ארוחה קצת כבדה (גירסת הפרווה
מעולה) - וגם נהדרות עם התה של אחר הצהוריים
 
פאי פסיפלורה
פאי בטעם משגע..הבצק עדין ונמס המלית קרמית וריחנית, מומלץ ביותר. הכנתי את הפאי מספר פעמים, ותמיד הוא זכה לקריאות התפעלות
 
 
בוואריה א לה מנגו
 
 

 

סדנת ראש השנה אצל מלכי אדלר
 
מלכי אדלר הנה קונדיטורית ושוקולטיירית מהשורה הראשונה, מוכשרת ומקסימה, משתלמת בהתמדה אצל מיטב השפים בארץ ובעולם.
הסדנות של מלכי, אני אומרת את זה בלב שלם, זה משהו מיוחד.
קודם כל יש למלכי רצון גדול לנתינה - מלכי נותנת ברוחב לב מהידע שלה, רק קחו!
 
בתפריט:
קינוח בכוס פטיסייר שוקולד לבן וקולי רימונים
עוגת מוס: ביסקוויט שקדים, קרם קרמל, קומפוט תפוחים ומוס וניל וקינמון
טארט תפוחים ורויאל
 
תאריכים
14/8 בשעה 9:30
21/8 בשעה 17:30
27/8 בשעה 17:30
 
מחיר הסדנא 250 ₪
 
הסדנאות מתקיימות בבני ברק. לרישום ובירור:
chocoladler@gmail.com, טלפון: 0544844331
מי בא איתי?
 
המשך שבוע טוב, בשורות טובות, מרילין

 

וי וי וי כמה שזה טעים
השילוב בין המנגו, לקרמיות של בוואריה פשוט מושלם
 
 
 
 
המשך שבוע טוב, בשורות טובות, מרילין

 
 

 

 
 

אין תגובות: