~~ סלט כרוב אדום, מנגו ובוטנים מלוחים ~~

 
Salade de choux rouge, mangue et cacahette - recette en francais plus bas
 
צילום: תומר בורמד, סיגנון: ענת לבל
פריך, טעים ומפתיע, סלט פשוט נהדר!
לקחתי אותו איתי לשיעור תורה מייד אחרי הצילומים - הוא היה ללא ספק מסמר הערב
 
פרווה / קל / חומרים זמינים / זמן הכנה: 10 דקות
 
תמונה שלי - מזווית אחרת
 
 מצרכים
ראש כרוב אדום קטן קצוץ דק
צרור עירית קצוצה
כוס נבטי ברוקולי
100 גרם בוטנים קלויים מלוחים קצוצים  (1 כוס)
1 מנגו חתוך דק
 לרוטב
2 שיני שום קצוצים
1/4 כוס שמן קנולה או חמניות או סויה
1/4 כוס חומץ
1 כפית סוכר חום
מלח ופלפל שחור
 
מכינים את הרוטב: מכניסים את כל המרכיבים לצנצנת קטנה, סוגרים, ומנערים.
מכינים את הסלט: מערבבים את כל המצרכים של הסלט בקערה גדולה, יוצקים את הרוטב, מערבבים ומגישים.
 
 
 
 
ענת לבל המוכשרת "עובדת" על הסלט שלי

 
 
 
תומר וענת מדסקסים על הסלט שלי



ingrédients

Petit chou rouge, haché finement
Bouquet de ciboulette hachée
Coupe de pousses de brocoli
Cacahuètes grillées salées hachées 100g (1 tasse)
1 mangue en fines tranches
  sauce
2 gousses d'ail, hachées
1/4 tasse d'huile de tournesol ou de colza ou de soja
1/4 tasse de vinaigre
1 cuillère à café de sucre brun
Sel et poivre





Préparez la sauce: Mettez tous les ingrédients dans un petit pot, joint, et secouer.
Préparer la salade: Mélanger tous les ingrédients de la salade dans un grand bol, verser la sauce, mélanger et server.
 

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מרילין יקרה , אני אוהבת מאוד את הבלוג שלך ולמרות שאני טבעונית אני מתחברת להמון מתכונים ,לדרך ההגשה ולנקודת הראיה שלך. במקרה זה המתכון שלך טבעוני אז עלה בדעתי להציע לך לתייג כשמתכון הוא טבעוני -כמו כשאת מקטלגת פרווה . תודה על המתכונים הנפלאים

מרילין איילון אמר/ה...

רעיון נהדר. בכנות אני חושבת שאין מצב שאני עושה את זה, בקושי אני מצליחה לעשות את מה שאני עושה לצערי. הלוואי והיו מתחזקים לי את הבלוג ומוסיפים ומתייגים..זה פשוט גדול עלי!

liat אמר/ה...

סלט מ ע ו ל ה. גם טעים מאד וגם כל כך יפה - אדום,ירוק וכתום. הכנתי עם מיץ לימון במקום חומץ ובלי הנבטים, כי פשוט לא היו לי. דרך מעולה לאכול כרוב אדום!