~~~~~~~~~~~~~~~~ המון המון ~~~~~~~~~~~~

אתמול השתתפנו באירוע מיוחד..לימוד וסעודה לכבוד ההילולה
~
היה אירוע גדול [100 איש] והחבר'ה בישלו ביחד..אנחנו רק הצטרפתי לקראת הסוף
להלן התפריט
~
מרק בשר עשיר מאוד מאוד עם המון המון בשר שומני שהתבשל המון המון
זמן והיה משגע עם המון המון עשבים
~
מרק רגליים..המון המון רגליים..רגליים של פרה, רגליים של
כבש שהתבשל המון המון זמן
~
בורקס ממולא ב: כבדים, לבבות, מוח והמון המון בצל מטוגן
~
קציצות קבב עם המון המון כבש ושומן כבש
~
צלעות עגל בתנור עם עוד יותר המון המון שומן כבש מעל
~
קציצות כליות...מה אני אגיד לכם חשבתי שאני הולכת המון המון להתעלף כשגילו לי
~
היה גם המון המון עוגות ועוגיות (כולל טישפישטי שהכנתי מתכון של חמדה ממתכונים.נט
אבל מי יכול לאכול עוגיה כשהבטן מלאה בהמון המון
~
חזרנו הבית ב- 3:30 (לא יודעת איך קרה שהתבלבלנו בדרך חזרה
מירושלים..נכנסנו למודיעין..ועשינו שם המון המון סיבובים עד שמצאנו את הדרך
חזרה) אולי זה היה בגלל ששתינו המון המון עראק..כדי להחליק את הכבש
.
.
בכל אופן..על הבוקר אני מכינה קורפלייקס ליעל..לא רואה בעיניים...שמה את
הקורנפלייקס בנטלא (הכלי שנוטלים איתו ידיים) ורק כשפתחתי ומזגתי לכלי שמנת
מתוקה במקום חלב שמתי לב שבכלל זה לא הקערה של הקורנפלייקס
.
אז הכנתי לעצמי קפה שחור חזק חזק..כדי לפתוח ת' עיניים...רק
ששכחתי לשים את הקפה, ומצאתי את עצמי עם ספל מים רותחים
ביד..ולא הבנתי למה זה לא שחור
.
בנתיים, אני נאבקת במטבח..ועושה ג___ים עם המון המון שומן כבש
ומנסה לבשל משו בין לבין

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בקיצור מלא אוכל לא בריא