~~~~~~~~~~~~ פלפל ממולא גבינה וחציל קלוי ~~~~~

כשאמא שלי נתנה לי את הפלפלים המיניאטורים האלה
היה לי ברור שאני הולכת למלא אותם בגבינה - מבט אחד הספיק
ברגע האחרון גם הוספתי לתערובת את תוכנו של חציל קלוי
התוצאה..מנה ראשונה יפה וטעימה מאוד


מצרכים למילוי
מאתיים חמישים גרם גבינה לבנה
תוכן של חציל קלוי על האש ומרוסק דק
שתי כפות שמן זית
חצי כפית קצח
מלח / פלפל לבן
כף קמח
ביצה טרופה

הכנה
מערבבים את כל חומרי המילוי, טועמים ומתקנים
שומרים במקרר כחצי שעה למיזוג הטעמים

מצרכים לרוטב
חצי כוס מים
שתי כפות שמן זית
כפית רסק עגבניות
מלח / פלפל לבן
מספר גרגירי קצח

הכנה
מערבבים בקערה את כל חומרי הרוטב


הרכבת המנה
חותכים את הפלפלים ומסירים להם את הראש
מנקים פנימה מזרעים מיותרים
ממלאים בעדינות את כל חלל הפלפל - אני השתמשתי בשקית זילוף
בתבנית אפיה שופכים את הרוטב ומסדרים בצפיפות את הפלפלים
מזליפים מעט שמן זית עליהם ואופים על 180 מעלות עד שמזהיב
מגישים עם רוטב על יד

אין תגובות: