~~ מכתב מהמטבח שלי / תמונות, מתכונים ועוד ~~

 

בס"ד
ערב טוב!
 
יש מי שעוד לא התנסה בדפי אורז? אצלי בבית זה הפייבוריט של המתבגרות שלי, אני רק אומרת את המילה "wrap" וכבר כולן רעבות ומתנדבים לעזור.
 
דפי אורז ממולאים ירקות פריכים עם מטבל סויה בוטנים על יד, זה קל, דל, מהיר וטעים!
~~ תותים וקצפת~~
 
 
בעלי הגיע ביום שישי עם 2 סלסלות תותים וביקש את הקינוח הפשוט והטעים שפעם הייתי מכינה לו, כזה עם תותים וקצפת וזהו. בדיקה במקרר הראתה שיש שמנת מתוקה מספיק, הוצאתי כוסות, ולעבודה. 
 
הגשתי את הקינוחים אחרי סעודה שלישית, שאז אנחנו  כבר לא בשרים. במקום להוסיף סוכר וניל לקצפת הוספתי פודינג וניל כדי שהקצפת תהיה מספיק מיוצבת ותחזיק עד למחרת.
~~ מרק טעים לבטן קטנה וכואבת ~~
 
לקטנטן כאבה נורא הבטן. באה חמותי אמרה תכיני לו אורז. באה אמא שלי אמרה תכיני לו גזר. אז הכנתי לו מרק טעים עם גזר ואורז שעושה טוב לבטן
 
מטגנים בצל קטן במעט שמן זית, מוסיפים חצי שורש פטרוזיליה חתוך לקוביות, 4 גזרים קלופים חתוכים לקוביות, שני גבעולי פטרוזיליה ומבשלים על אש קטנה 10 דקות, מכוסה. מוסיפים מים לכיסוי ועוד קצת, 2 כפות אורז שטוף, מלח וטיפה פלפל ומבשלים עד שהכל רך. מרסקים למרקם חלק חלק ונותנים לפיצקלה.
                        ~~ מה  כאן מסתתר? ~~
 
 
בשבוע שעבר צילמנו בבית מנות דגים שיופיעו בע"ה בגיליון פורים. מה שרואים בתמונה קרה יום לפני הצילומים, כהכנה לאחת המנות.
 
התדעו מה היה סופה של המנה?
(-:
 
~~לפני שנה בדיוק – פאי שוקולד קוקוס~~
לפני שנה בדיוק לרגל יום הנישואין הפתעתי את בעלי ושלחתי לירושלים, שם היה באותו זמן עם החברותה שלו, שלל פאיים בכל מני טעמים. בין היתר הפאי הזה, פאי שוקולד קוקוס שזכה להצלחה מרובה.
 
 
סדנת פטיפורים אצל מלכי אדלר / מקומות אחרונים!
חברתי הקונדיטורית המוכשרת 
מלכי אדלר מעבירה סדנת פטיפורים. הסדנה תתקיים ביום רביעי   06/02/13 בשעה 18:00 בבני ברק, עלות הסדנה 220 ₪ (הסדנה של יום שלישי נסגרה, מקומות אחרונים לסדנה זו, הזדרזו!)
להרשמה ופרטים נוספים אפשר לפנות ישירות אליה: 
chocoladler@gmail.com, טלפון: 0544844331
 
בתוכנית:
מיני פאי לימון
פיננסייר שוקולד
פטיפור שוקולד וחלבה עם קראנץ'
טארטלט פיצוחים
כדורי שוקולד נוגט
 
מלכי אדלר הנה הקונדיטורית והשוקולטיירית מהשורה הראשונה, מוכשרת ומקסימה, משתלמת בהתמדה אצל מיטב השפים בארץ ובעולם וחשופה למגמות החדישות ביותר בתחום. 
בסדנאות של מלכי נחשפים למיטב השיטות עם מיטב החומרים, אני מאוד ממליצה, אם לא היה לי אירוע באותו יום בבדאי שהייתי נרשמת!
כאן תוכלו ליראות את אלבומי התמונות שלה(קינוחים, פטיפורים ועוד) ושלא יהיה לכן ספק...זה לא רק יפה!! זה מעדני גן עדן – באחריות!
 
 
שבוע טוב, בשורות טובות!
מרילין
 

 
 

 

 

 

 
 
 

אין תגובות: