~~ מכתב מהמטבח שלי - מתכונים וסיפורים ~~





~~ ריבועי חמאת בוטנים עם נטיפי שוקולד צ'יפס ~~
בס"ד

העם דיבר!

בחרתם כמעט פה אחד בעוגיות חיתוכיות, אז הנה המתכון:

הבחירה מצויינת, החיתוכיות באמת מעולות, אבל בשקט בשקט אגיד שהעוף ממש נעלם שאף אחת לא בחר בו.

~~ מיליון קובות בייבי ~~

קציצות בשר הן ללא ספק המאכל האהוב ביותר אצלי. קציצות שמתחבאות בתוך קובה סולת, קציצות שאני מחביאה בסיר של החמין, קציצות ברוטב, קציצות בבטן של התרנגולת הממולאת ועוד ועוד.
כדי לחסוך זמן עבודה, אני קונה כמות גדולה של בשר טחון, ירק ועוד, מכינה כמות גדולה של תערובת בסיסית, מכינה המון קצוצות ומקפיאה. מתי שרוצים מוציאים כמה שצריך. נוח וזמין.









~~ אז שברתי את המטבח ~~

לאט לאט אבל בטוח, אחרי כל ההריסות, הנה תמונות של בנייה! כבר ראיתם את המזווה בתפארתו, אחר כך ראיתם אותו הרוס, והנה. נכנסים אליו אלמנטים עיקרים. במכתבים הבאים בע"ה נמשיך עוד עם המזווה: ממה הוא מורכב, מה יש בו ועוד.
שימו לב למטה לשבירה של הרצפה איפה שעמד הקיר המקורי.

~~ מאפינס מזל טוב ~~





השבוע במזל טוב לנולדה לחברה שלי בת, שיגרנו לה המון מאפינס שוקולד, לפי המתכון של עוגת השוקולד העסיסית (לחץ כאן למתכון).

היא סיפרה שאם במקרה חששתי שלא יהיה מספיק מקום במקרר שלה בשביל כל הכמות שהכנתי, אין לי מה לדאוג, הכל התחסל תוך שעה ושימחה בבית הייתה גדולה: גם אמא חזרה מבית היולדות, גם תינוקת חדשה וגם פינוק טעים!



בשורות טובות ב"ה!

מרילין